péntek, június 01, 2007

time tunnel - csutortok

2007/05/31
0754

gyorsan irok par sort amig a reggeli melo el nem kezdodik. csutortok van, tudjatok, ienkor nincs kec-mec. bar soha nem kellett meg 7kor kelnem. ez vmi uj. szervezetem nehez is reagal a dologra. ugy faj a fejem mintha masnapos lennek, pedig nem is ittam tegnap semmit.

hetfo ota semmi kulonos nem tortent, es mivel a nagy racsodalkozasok kora is muloban, azaz mar ittvagyok egy ideje es jobban atlatom a dolgokat, ezert a blogbejegyzesek is varhatoan ritkulni fognak. /ez de rohadt hosszura sikerdett/
jott egy uj lany, nemet a lelkem. komolyan neha ketsegbe is vonom h francia o-ban vagyok. a kisasszony 20 koruli beszel angolul es igen szemrevalo. apro problema vele h beleesett a teherbe vagy 3 honapja. / picsaba vki megint megelozott.../

uristen miert hittem h ed rush segiteni fog a fejfajasomon???????????????????????? kikapcs!!!!!!!!!!!!!!!!!! UUUUUUUUU most jobb, Gus Gus...

szoval megkertek h reggel 7kor jelenjek meg a haznal. ok jo ha 0720kor elkezdtek leszallingozni. fura fejuk van reggel azert elvtarsaimnak is. most reggeliznek. ha ezt tudom alszom baszki 0800ig tuti. viszont igy alkalmam nyilt megcsodalni, megszagolni a reggelt itt provence-ban.

ja, jott egy 15 eves svajci srac is. o allandoan a nyomoban jar, kerdezget, beszelgetni akar, ma le kell vagnom a hajat olyanra mint az enyem. ja es nagy mestere a kartyatrukkoknek. ez itt az uj hobbink, pokerezunk, vannak zsetonjaink is.

megigertem h kaptok kepet es ma be is tartom. az uj pajta falat kellett loszarral szigetelni az elmult napokban, a kepek is eme apropobol keszultek. szerencsere nem a pentagonrol van szo, igy nincs is olyan sok fala, holnap kesz leszunk vele. ideje mar mivel nincs egyetlen tiszta ruham sem, amit meg kimostam es kitettem szaradni az este szetazott a viharban. teljesen mas illatuk van a ruhaknak ha kint szaradnak a szabadban. bejon.

vissza kell indulnom, valszeg befejeztek mar a reggelit.

1947

neki is alltunk a munkanak azon nyomban, en kitettem a hangfalakat a lk ele, felraktam egy stereo mc's lemezt es vigan szedegettuk a salatat, hagymat, jegcsapretket. hala istennek abban a 2 oraban nem esett az eso. most ugy szakad mint otthon tavaly augusztus 20-an. szinte ki sem latok az ablakomon. ez nem dob fel tulsagosan, mert
- mert a ruhaim egy zsinoron szaradnak
- mert a cipom a lk elott hever egy raklapon
- mert valszeg ki sem fogom tudni dugni az orrom, arrol nem is beszelve, h eljussak a hazig es vacsorazzak
- mert megint nem fogok tudni elbringazni csokit venni
szoval eleg tre ido van mar kb egy hete, de ien zuhi meg eddig nem volt. helyette a mistral fujta le az ember hajat
de nem nyafogok tobbet, nem eshet minden nap es ha kisut, akkor ez a legklasszabb hely a wilagon

ebedre mar sokadjara egy francia specko kaja volt. gombocokat kell elkepzelni, a heja vmi diszno gyomor bel, hartya, cucc, megtoltve spenottal es daralthussal. nagy naivan kettot is tettem a tanyeromra, majd az elsot befejezve, konnyeim nyeldesve vegeztem a maradekkal.

delutan dobozoltunk 2 oran at, azota itt ulok es friends-t nezek. sajnos mar a tizedik evad vegenel tartok, ugyhogy most mar nincs kiut, muszaly lesz osszejonnom vkivel. bar a kinalat eleg szegenyes. a lany aki tetszik nem beszelget velem, mert nem beszelunk kozos nyelvet, az uj lany, aki egyebkent gyonyoru meg legalabb 4 honapos terhes. viszont o beszelget, sot eleg sokat logunk egyutt. akivel meg sokat logok egyutt az az uj nemet kolok. neha az idegeimre megy. most delutan megjelent h vagjam le a hajat olyanra mint az enyem. hozott meg hajnyiro gepet is. en levagtam.

asszem az ehseg megis keresztul fog futtatni engem ezen a felhoszakadason. mar sajnalom h leraktam a gumicsizmam. ha vki arra adna a fejet h parasztta valik, akkor az elso es legfontosabb dolog amivel meg kell bekelnie az h allandoan fulig szaros. komolyan sracok ien szinte nincs is. reggel mar nem merek feloltozni, mert tudom h 20 perc mulva a kedvenc polom sartol fog feketelni. (fogalmam sincs van e ien szo, de oan magasroptu irodalminak tunt kimondva) a masik dolog, h az egyik legostobb dolog amit tehetsz ha beallsz parasztnak, h otthon hagyod az osszes kabatod. eleg nagy hiba meg egyetlen par sportcipovel kijonni is. az h van egy jo kesem kicsit visszahoz pozitivba.
az esonek koszonhetoen ezt a bejegyzest is csak holnap olvashatjatok el legkorabban, mivel nincs az a isten h magammal cigoljem a laptopot. feltettem egy kattogas metert is az oldalra, ugyhogy le vagytok merve sracok, nincs tobb titokban beledolvasok, meg sunyiban nezem mit firkalsz. nagy testver mindent lat. perverz disznok.
bazmeg ha tudnam h mi lesz a vacsi konnyebb dolgom lenne eldonteni h egyaltalan megeri a hazig borigazni. mivan ha csak az ebedrol maradt disznogyomorpokolgomboc? vagy megint spenot? a reparol nem is beszelve... spenotot mostanaban annyit eszem h tuti olyan karom lesz mint Popeynek. aahhhh ha jobban belegondolok asszem olyan alkarom nem is a zoldsegtol lesz. hagyjuk.

uj jatekot talaltam ki. meg kell fogni a kurva legyeket es rahajitani a lk kozepen logo legyolo ragasztocsikra. ja, kicsit uncsizom neha.
terhes novel osszejonni mar nagyon ovon aluli? ennyire agyamra ment a magany h ezen elmelkedem? csak 22 eves. es ha jol hamoztam ki a szavaibol apukanak se hire se hamva. asszem surgosen orvoshoz v bordelyhazba kell fordulnom.

egyre kozelebb a vacsi ido. es visszafele mar gumicsizmaban jonnek. nem mintha addigra nem lenne mar tokmindegy.
erzem h naprol napra egyre jobban elfogadnak. pld felajanlottak h ha akarok bekoltozhetek a hazba. nemet mondtam. igaz akkor nem lenne ien param h messze a vacsi. helyben lenne a net. viszont meg kellene osztanom a szobat 2 kamasz kolyokkel. az egyik 16 es nagyon jol kijovunk, de teljesen feleszu, mit ahogy azt ebben a korban kell is, a masik mar 19, de allandoan francia hip hop-ot hallgat vagy a szoba kozepen levo boxzsakot csapkodja. asszem neki meginkabb kene egy no, mint nekem. szoval inkabb maradok itt. igy legalabb egyedul lehet ha akarok. meg neha akkor is ha nem.

tulajdonkeppen esoben setalni kifejezetten bajos dolog, foleg ha mar dorog is. igen, es nem nagy dolog elazni. segithetnetek kicsit, h a faszba gyozzem meg magam. most mar szinte barmeik percben elindulhatok. lehet h terhesket at is hivom videozni. hulyek, csak filmet fogunk nezni.


Free Blog Counter

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

edes tesokam,a terhes lany oriasi elonye, hogy toled nem lesz az. ez mindenkeppen mellette szol. :D

i'm single again :D

a spenotos alkaros poenon szetrohogtem magam :D

légy jó!