szerda, június 13, 2007

tyrannosaurus sex

a cekla visszatert. regeltol eddig azt vagdostuk, delutan meg befottesuvegezzuk. jippiee. sot meg fozni is fogok, mert nem veszik jo neven ha legalabb egy heten egyszer nem keszitesz ennivalot a nepnek. nem szeretek fozni. egyetlen jo dolog benne, h lehet kozben zenet uvoltetni a konyhaban. egy olyan sraccal fogok ma kooperalni, akit nem nagyon simerek, de ugy ahogy beszel angolul es bar eleg maganakvalonak tunik, lehet h jol kijovunk majd.

tegnap este meglepetes ert a vacsora asztalnal. sor volt az asztal kozepen vorosbor helyett. azt hozza kell tennem, h itt a sort 2,5 dl uvegben szervirozzak, eloszor azthittem h bebietel es majdnem visszaraktam. fingom sincs hogyan lehet 2,5-s sort palackozni. egesz este ezen filoztam. minek? a jo kis otthoni borsodi orias uveg. nnna mindegy... majd aug kozepetol-szept elejeig vedelem azt. felek h mire hazajutok egy korso ugy fejbe fog verni h kinevetnek a barataim.

majkel kerdezte h elvtarsaim mennyire erdeklodnek felolem, h mit csinaltam eddig, mit keresek itt meg ienek.
nos, eleinte mint ujdonsag eleg sok kerdest kaptam. mostanaban mar nem. veluk elek, csinalom amit ok, elem ugyanazt az eltetet azzal a kulonbseggel h nagyon soxor nem ertek semmit. igazsag szerint nem mondhatnam h erdeklodnek felolem. most h belegondolok ez nem vmi happy dolog.

tegnap szep nap volt nagyon, leszamitva ugye a hajnali 6kor kelest es a kb delutanig tarto hanyingert. beautoztunk st. martinba. vettem 3 tabla milka csokit. kettot betettem a hutobe, azota nem is lattam oket. :) ez van. vagy megtartom magamnak es szetolvad a lk-ban, vagy berakom a hutobe es szetolvad a szajukban. :)
megjott (hmm... mi legyen a neve....project1 egyenlore) megjott project1 egy masik kommunabol es rendkivul friendly volt. ahhoz kepest h osszesen 7 szot beszel angolul, abbol 5ot azonnal el is mondott. ez annyira feldobott h elhataroztam h o kell nekem.


Free Blog Counter





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy kis velospacalt csinalj, az hianyzik nekik!
utana mar szeretni fogsz fozni...hidd el.