kedd, június 26, 2007

wind...

tegnap
1737
ezeket a sorokat gus gus-t hallgatva, a vadiuj tornacomon irom. egyreszt mert nagyon vagany dolog, masreszt uzemi megfigyelest vegzek, h hogyan all ellen a szelnek. egyetlen dolog aggaszt, h a lk tetejen 2-3 kilos kovekkel rogzitettem a pokrocot, szoval ha megiscsak osszedol az egesz, akkor ezek a kavicsok pont a fejemre fognak hullani. ezert is viselek bukosisakot. ami viszont baromi meleg es kivivta az erre jaro kommunistak nemtetszeset.
azon gondolkodom h mi mindent szeretnek is csinalni majd otthon. elore tartok attol, h barataim majd arra kernek h beszeljek par mondatot franciaul, mert erre sajnos meg a franciak sem tudnak ravenni. sorozni akarok vickynel, sok sok jobarattal, aludni szeretnek a galeriamon, egyuttlenni ocskosokkel, talalkozni vampirkaval, bulizni sokat es egy hetig ugy nez ki, h kisegitek a webaruhazban is. eleinte szomorkodtam amiatt, h a tervezett 2 het helyett 4-re megyek haza, de most mar kifejezetten orulok neki. nem mintha elromlott volna itt idokozben vmi, de elkezdtem erezni a sulyat annak, h messze vagyok azoktol akiket igazan szeretek. tudom ezt leirom akarhanyszor kulfoldre megyek, de micsinaljak ilyen ez a popszakma. ha 4-5 havonta hazamegyek par hetre, akkor minden tokeletes lesz.

annyira inspiralo ez a kornyezet. nincs dogmeleg, sot esofelhok boritjak az eget, huvos szel fujdogal es hozza ram a fraszt h a fejemre szakad mekkmester modra epitett tornacom, bent egy fekete bakelit forog, en egy muanyag szekben ulok, a vele szemben levore felteszem a labam es az olemet melegito es idovel termeketlenne tevo lapotomat nyomkodom. es annyira nincs kihez szolnom, h a blog nelkul tuti be is kattannek. ugyhogy most megint teleirok par a/4-es weboldalt. ez a legnehezebb az ittletben. mindig szep dolgokrol irok, ugyhogy most megemlitem kicsit a sotet oldalt is.

//bemenkultem a lk-ba. feltamadt a szel, baszki egy hete gyonyoru ido van, ma osszetakolom ezt a csodat itt elottem, ami mindennek ellenall kivetel az esot es a szelet, erre az idojaras egybol viharosra fordul. veletlen, mi???//

a fuggony szokott zummogni? mert ez folyamatosan. mingya nyakoncsip vmi...
kicsit szetszort vagyok ma. csapongok.

tehat a sotet oldal...
magamnak valo gyerek vagyok, elvagyok akkor is ha nincs kihez szolni. egy ideig. most kezdek kicsit belehulyulni. szerencsere keine panik, mert hamarosan megerkezik a felmento sereg, borika es nori szemelyeben. asterix-el (gregory) megbeszeltuk h szerda delutanonkent francia nyelvtanfolyamon veszek majd reszt, az o vezenyletevel. igy idovel majd megoldodik a fent emlitett problema.
masik gyenge pontja a kommunanak az a partyelet, ez foleg akkor fajo pont, ha eddigi eleted bovelkedett a hangfalak elott eltoltott orakkal. goran bregovic-ra ugralni nem teljesen ugyanaz mint a melynyomo elott erezni a luktetest.
mas, a kommuna lenyegebol adodoan nem kivitelezheto a individualizmus teljes egeszeben. ertem ezalatt, h nem mehetek le a super u-ba venni 3 szelet szep sertes karajt, majd ranthatom ki es ehetem meg leoblitve egy uveg nemet import sorrel. ugyanis ha fozok, akkor az egesz kozossegnek kell foznom, annyi disznora meg meg a kiralynak sincs penze. a szitu kb ugyanez a pizzaval. kinai kajaldat eddig meg nem is lattam.

//a szel veszjosloan lebegteti a pokrocot, pusztan percek kerdese h egesz napi munkam romma valjek, mondjuk nem is csoda, osszesen 7 db szoget hasznaltam fel, 4et az allvanyzathoz plus 3at a pokroc rogzitesehez. //

a notlensegrol mar annyiszor es annyit irtam, h itt kulon ki sem terek ra.
tobb rossz nem jut eszembe. ezeket leszamitva best place to live.

2248
a szel megkegyelmezett takolmanyomnak, utolso leheletevel meg tisztara fujta az eget atengedve a terepet a csillagoknak es engedve a holdat ervenyesulni teljes pompajaban. eloszlatta a bennem lakozo rossz hangulatot is.
vacsora utan paulaval beszelgettem, o asterix bnoje es egy igen kedves teremtes. fura a maga modjan, mint kb. az adams family tagjai, de ha megismered es elfogad igaz baratra lelsz benne. szoval elmondtam neki, h eleg maganyos vagyok, amiert nem elvtarsaimat okolom, sokkal inkabb nem letezo francia tudasomat. nekialltunk golyozni (buhl, nem tom hogyan irjak helyesen).
megkertek, h holnap reggel 8-ra menjek elore es segitsek apricot-ot valogatni. hat persze, h segitek. orommel.
meg csak 2 honapja vagyok itt, sokkal tobbnek tunik. hianyoztok, de nem cserelnem el mostani eletem semmiert. majd egyszer ha megoszthatom mindezt egy tarssal, akkor valik teljesse. addig meg szimplan jo.

masnap (kedd)
1114
az olajfak mellett van par apricot fa. nap mint nap elsetaltam arra, h a megdezsmaljam a termeset. nnna a mai reggel utan ettol kicsit elment a kedvem. 8-tol idaig a fent emlitett gyumolcsot magtalanitottuk. nemsokara lekvart fozunk. egyik szemem sir a masik nevet, ugyanis szeretem a lekvart, de ha belegondolok, h mennyi palinkat lehetne fozni ennyi gyumolcsbol mar sajnalom h jamme valtoztatjuk.
nemsokara ebed. nagy boldogsag van a konyhaban, mert vettunk egy uj gaztuzhelyt.



Free Blog Counter





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

éljen a Gus Gus!!!