kedd, június 12, 2007

catch 22

0840
noah es pocakka kicsit megtrefalt. tegnap este azt mondtak, h annyi melo van h ma reggel 0600-kor kezdunk. en el is cipeltem hasznalhatatlan porhuvelyemet a hazig reggel hatkor. mondanom sem kell, h mindenki aludt. ittam 2 bogre kakaot es visszajottem. azota ebren vagyok. nemsokara megint elobujok odumbol es elkezdek seggeket rugdosni es serto megjegyzeseket tenni a francia humor silanysagat firtatva.

1001
kicsit elromentem megnezni miujsag. mondanom sem kell, h pocakka es noah azota is sirva rohognek. sebaj, jon meg kutyara teherauto.
keszulodunk a szombati partyra. nem tom h irtam e rola, de szombaton nyilt napot tartunk, szinhazzal es koncerttel egybekotve. egy evben egyszer van ilyen, ugyhogy nagy happening lesz. kb. 100-120 emberre szamitunk. elo zene lesz reggelig, longo mai banda. es ahogy hallottam egy tonna ember jon at masik coop-bol is. remek.
osszehaverkodtam egy arccal, 52 eves es a lanya velunk lakik. jol beszel angolul es nagyon jo fej. eskuszom jobban tetszik a lanya is amiota megismertem az apjat. nnna o mondta h szerinte a legjobb ut h megtanuljak franciaul ha osszejovok egy lannyal. gondoltam megkerdem h tud -e ajanlani egyet, de inkabb elmeseltem neki h ez a dolog kesz 22-es csapdaja. ahhoz h konnyen, gyorsan megtanuljak franciaul, kell egy fr baratno, viszont ahhoz h legyen egy fr bnom beszelnem kellene franciaul. aszonta nem aggodik, megoldom vhogy. honnan a faszbol ismer ez engem ennyire?

mas tema. mesterem ajanlot egy masik kattintas mero-t, ami az elso par napban annyit ert, mint halottnak a kezitcsokolom. most viszont elkezdett szamlalni, statisztikakat gyartani, meg terkep is van benne. amibol kiderult h vannak olyan elvetemetult, hollandok, svajciak, ausztralok, franciak akik nezegetik attika meses kalandjait. ez felveti azt h ideje lenne elkezdenem angolul is irogatni v minimum telerakni a blogot kepekkel. mint egy kepregenyt. verbalis angoltudasom kielegito, am sajnos irasban teljesen meg vagyok love. meg ali g is helyesebben beszel nalam. ugyhogy ezen meg elmelkednem kell. max egy par mondat fer ki a csovon.

meg egy szosszenet, amit pedig elhataroztam h nem irok bele a blogba de annyira bassza a szemem h muszaly. tom en vagyok a barom, de mindegy... szoval egy olyan izig verig-nagyonmagyar weboldalt lapozgatva, ahol a "szemet, mocskos zsido"-zas ugy folyik, mint itt a rhone az egyik cikk veget egy radnoti vers disziti. a kommunista fiuknak az allamat patexxel kellett visszaragasztaniuk a helyere.

1050
elorejottem. a kakaot azota h megittam ki ia akarom hanyni. nem kellemes. kovetkezo postban kaptok kepeket is. pisz



Free Blog Counter





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

atti akkor szedd ki a masik szamlalot, az oan ciki :D