kedd, június 05, 2007

cheesecake

0855
szerda

tegnap mar nem jutottam netkozelbe, pedig el akartam meselni mit hozott az este.
marciell megkert h segitsek neki 1900 korul. felszerszamoztuk a lovat, hatramentunk a nagykertbe. pacikat befogtuk az eke ele es szantottunk. hatalmas erzes volt. az en dolgom volt az eket iranyitgatni, h nagyjabol egyenes sorokat szantsak fel. azert kerult erre a muveletre relativ keson sor, mert a lo ha tul sok a legy - napkozben pedig van boven, ezert vagy hajnalban v este dolgozunk veluk - akkor megmakacsolja magat es eszebe sincs dolgozni.
szoval fekete elvtarsam a loval kiabalt es neha szinte lobogtam mogottuk, kapaszkodva ket femrudba. kulon boldogsag h talaltam egy szederfat, aminek termese az egyik kedvenc eledelem. mint susu meg a vadkorte. megyek is vissza ma is legeleszni kicsit.
pincsike legujabb kivansaga h biciklizzek el vele a supermarketbe. lehet h most delelott tibi bacsi leszek es nyeregbe pattanok. kis csoki mindig jol tud jonni. egyebkent amiota latvanyosan kerulom kicsit jobb a helyzet, csak akkor nem menekulok elole amikor sokan vesznek korul, mint pld etkezesek, kozos munka.
tegnap feltettuk a farcry-t is a gepemre, noah-val lovoldozunk.
ma delutan mi fozunk. noah, ivan, atti. ez sima ugy a ket kolok otthon van a konyhaban nagyon.
tegnap este megneztem az utolos epizodjait is a friendsnek. :( nembaj megvan meg a joey is. aztan par honap es ujranezem megint.


Free Blog Counter


Nincsenek megjegyzések: