csütörtök, június 14, 2007

i am a little bit country

tegnap este meg italozast csaptunk vacsi utan a platanfak lombjai alatt. en gintonic-tol butultam, neztem a korulottem levo fiatalokat, hallgattam a torteneteiket. gondolom tortenetek voltak, mert ugye erteni nem ertettem. fura egy erzes ez, h a legtobb szo amit magam korul hallok szamomra ismeretlen jelentessel bir.

fozes kozben megoldodott a 2,5 decis sor rejtelye. megkerdeztem ian-t es elmagyarazta, h ez az
az adag ami meg engedelyezve van vezetes elott. azert palackozzak igy, h tudd hol a hatar.

a reggel megint a kertben indult. betakaritas, ebed. mivel elarasztottak a kis osvenyemet vizzel megint, keruloutan vonultam a lk-m fele ebed utan. ami melegszendvics volt. szoval az ut a kiskert mellett visz es utba ejtodik a fuggoagy is. ugy dontottem ott pihenem ki faradalmaimat es 1500-ig alukaltam. nem kenyelmes viszont roppant megnyugtato himbalozni, mint pompom, nezni a lepkeket, mellreszivni a friss levegot.

visszajottem dobozolni. majd bringamra pattantam es meg sem alltam a super u-ig. ez itt a tesco. vettem 3 csokit meg egy zacsi m&m's-t. egy csokival mar elbantam a masikat elosztogattam.

keszulodik mindenki a szombati partyra. egosorokat feszitenek ki az emberek a fak koze, lefestettuk a kerti asztalokat es ma proba tortat sutnek. ha izlik a nepnek, akkor abbol lesz 20 a bulira.


Free Blog Counter





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Atti fuggo vagyok, irjal :D
tudom, hogy nincs idod, de ezzel nekem ne gyere! :D

Szuper65 írta...

te gunyolodol velem, te mester ordog???? :)