péntek, június 22, 2007

watch out

1639

ideje lenne kepet is kapnotok, mi?
akkor irjunk vmit...
elkezdeni a legnehezebb...

a zene unnepe lesz a tema. tegnap este ket turnusban elindultunk arles-ba, h reszt vegyunk a zene unnepen. a buszban odafele egy radiospotra lettem figyelmes, ami a sziget fesztivalra csabitotta a bulizni vagyo franciakat. megdobbant a szivem. nadin a mellettem levo ulesen meg is kerdezte h miert vigyorgok ilyen hulyen. elvtarsaim nincsenek tulsagosan foldhozvagva ettol a mulatsagtol. arles kicsi varos, minden evben ugyanaz a moka. leparkoltunk, besetaltunk a city kozpontjaba, szemem teljesen elszokott mar a tomegtol. sok emberke volt az utcan foleg fiatalok, setalgattak, mobiltelefonaltak, iszogattak. a pub-okbol kihallatszottak a helyi bandak koncertjei. ami kulon meglepett, h eme kicsiny francia varoska fiatal lakossaga milyen sokat ad az oltozkodesre. ki volt nyalva mindenki, villogtak a markajelzesek, belott hajak, trendi megjelenes mindenutt. lehet, h nem csak a tomegtol, hanem az ilyen oltozekektol is elszoktam, hiszen lakotarsaim ruhatarat mar kivulrol ismerem, marciel pld ugyanabban a szakadt csikos poloban jott el, mint amiben egesz nap turta a foldet. a legviccesebbek a vagottszemu (nem serteskent, csak nem tom honnan jottek) mokusok voltak. az oltozek a kovetkezokbol allt. feher v sarga deszkascipo. fekete harisnya v terdzokni, nem tudtam eldonteni. ugy a vadli kozepenel beleturve a hortobagyi parasztokat megszegyenito bogatya. felul hasonloan lezser bo ing, napszemuveg es baseball sapka ferden a fejukon. sikitva rohogtunk.
az ausztral kocsmaba nem jutottunk be, mert dugig volt, igy a szembe levo barba ultunk be. hoztak nekem egy korso edes sort. beszelgettunk ott fel orat, majd a tobbiek eluntak a dolgot es hazaindultak. en megkerdeztem marciel-t, h volna e kedve maradni meg egy kicsit. lecsatlakoztunk es a foteren levo nagyszinpad ele vonultunk. ott egy funk banda jatszott remek zeneket. az egyuttes legfiatalabb tagja 50 korul lehetett. oregfiuk egytol egyig, de hatalmas elvezettel, lenduletesen kuldtek a groove-okat. volt kis performance is, egy a szinpad szelen elhelyezett gombakvariumbol szamomra ismeretlen italt mertek, angyalkanak es ordognek oltozott kisasszonyok.
a koncert utan a coco bongo clubba vettem az iranyt ahol marciel mar koptatta a tancparkettet. felelmetesen jol tancol. felelmetes, mert kozben ezerrel ugral, hadonaszik es siman lever 2-3 poharat vagy kioszt par pofont lenduletbol es jo, mert mindezt ritmusra.
a dj borzalmas trance szamokat kuldott, ugyhogy egy oras ottlet eleg is volt a zene unnepebol. hazaautoztunk, kozben sokat beszelgettunk a kommunarol.

vasarnap megbeszeles lesz arrol, h iden ki merre megy nyaralni. idoszeru teljesen, mert nekem is le kell szerveznem a hazautat. plus be kell jelentenem h jonnek hozzam latogatoba. borika tisztel meg jelenletevel, itt toltunk par napot, majd atmegyunk egy cannes-ban levo kecoba es a cote d'azure-on henyelunk. ezekutan norika jon at brightonbol. vegul en indulok majd haza es a tudomany mai allasa szerint joesellyel majkel es bnojevel terek vissza, akik szinten szeretnenek belekostolni az itteni eletbe egy het erejeig.
zoli baratom goarol is jelezte h erdekelt lenne egy hosszabb itttartozkodasban. szoval mindezt vasarnap beadagolom az elvtarsaknak.
a tegnapi party utan ma semmi kedvem nem volt felkelni koran, mivel ma nincs is kulonosebben semmi munka batran maradtam agyban delig, kozben megnezve a star wars V-ik reszet. rajottem h ez nem vezet sehova, szuksegem van egy nagy pohar tejre es h gereblyezzek kicsit. ugyhosz elore mentem. magamhoz ragadtam a lait(tej)-ot plus a foldfesut es egy oran keresztul karcolgattam paralell vonalakat a homokba. ebed utan cseteltem kicsit, visszajottem a lk-ba, pihizek es irok.
mint azt a multkori kis mese is probalta sugallni project1-el nem folglalkozom kulonosebben. meguntam.
most elmegyek zuhanyozni. ohhhh... megsem... daft punk live-ot hallgatom es elkezdodott az around the world. ienkor nem szabad elindulni sehova. nem is veletlenul ez a blog cime. az h kozben en is utnak indultam csak coincident. kulonben is haragszom magamra, mert par napja megborotvalkoztam es azota meztelennek erzem az arcom. iet se csinalok jo ideg majd. dejo h megvan ez lemezen is.... tokeletes...




Free Blog Counter





Nincsenek megjegyzések: