szombat, június 09, 2007

it was a perfect day

hello

mai napom a kovetkezokbol allt.
reggel 8kor nevemet kialtotta egy kedves kommunista, ugyhogy kimasztam az agyikombol es nekilattam ceklat remove-olni foldanya testebol.
ezt ugy 2 oran keresztul. majd ebedeltem tukortojast, rizzsel meg kecskesajttal meg ubival is.
ebed utan szieszta, mesterrel, majacskaval cseteles.
delutan hirtelen felindulasbol elmosogattam, mert ugy latszott h senkinek sincs kedve es a konyhaban mar kaosz uralkodott. miutan vegeztem a piszkos edenyekkel, felultem a bringamra es megkerestem a tobbieket a nem messze levo focipalyan. bealltam kozejuk es ebben a rohadt melegben vagy masfel oran keresztul rugtuk a bort. allokepesegem fejlodhet, mert emlekszem h elso alkalommal meg akartam halni csak elobb kikopni a tudom. mar beleedzodtem es es semmi fajdalom, maximum holnap mert tuti h leegtem a napon.
visszaterve irtam ket dvd-t pincsikenek aki holnap reggel visszautazik. most elorejottem vacsizni, de ahogy latom nincs semmi kaja. nnnna igen, ha nincs kedvuk fozni, akkor nem foznek. majd eszem zsiros kenyeret. azt imadom. meg a kecskesajtot, de azt mar felzabaltam.


Free Blog Counter





Nincsenek megjegyzések: