szombat, június 30, 2007

Jujus / Sweet Songs

reggel 10 szombat, dizzy

nehezen ebredek ami csakis egyet jelenthet, h tegnap italoztunk. vacsi utan bevettuk magunkat arles-ba. delutan fesztivalnak adott otthont a varos, a szuk utcakon bikak rohangasztak vegig, nepviseletbe oltozott lovasok bokdostek oket egy hosszu faragott ruddal, hofeher paripakrol. mire mi odaertunk ennek termeszetesen mar csak kihult nyomait lathattuk, de foleg szagolhattuk. bar a lovasok meg vegigvonultak egyszer a fo utacan. soroztunk, beszelgettunk. pontosabban en ittam foleg, ok meg beszelgettek.
ma delutan a szenabalakat kell behordani a pajtaba. az fun.
borika lebookolta a repjegyemet. marseillebol indulok atszallassal milanoban.olaszul egy szot sem tok, remelem jo gepre szallok majd fel, szar lenne timbuktuban landolni.szoval erkezesem ferihegy-re augusztus 14-en 2230 korul varhato. es egesz szeptember 15-ig maradok is. nem ferihegyen, ugy altalaban otthon...
szegeny norikat belekergettem tegnap az orultebe sztem. megkertem h hozzon nekem egy lemezt brightonbol, a vegen mar ott tartottam, h a 3 explorer ablakban bongesztem a kulonbozo lemezboltokat, tracklisteket, sample-ket, h jot valasszak.
azt almodtam h a kommunistak visszafoglaltak a lk-mat es nem akarjak benne lakjak. roppant nyugtalanito erzes volt. szivemhez nott ez a kis szoba.

asszem elore megyek es beallok a vizeses ala ugy 30 percre.

2009
delutan meloztunk eleget. a kis workshopot, amit eddig pajtakent emlegettem, de mint kiderult muhely lesz momo-nak (tovabbiakban luke skywalker), so aminek a falat loszarral dobaltuk, most levakoltuk rendesen is. mindig amulatba ejt, h ezek a sracok es lanyok mi mindenhez ertenek. tenyleg elkepeszto, h mien kitartassal es hozzaertessel vegzik a munkat. kozben egy vacak cd lejatszobol recsegve szolnak a zenek, folyamatosan enekelnek v kiabalnak, rosszabb esetben a vakolokanalat meglenditve dobaljak egymast. nagyon felnezek rajuk es orulok h kozejuk tartozom.
en foleg a betonkevero mellett meloztam 3:1 aranyban adagoltam bele a homokot es a meszet. a "B" csapat ekozben a szenabalakat dobalta fel az utanfutora, ugyhogy holnapra is elvagyunk latva teendovel. nem mintha bannam.
van ket kismokus 9-10 evesek es allandoan vmi csinytvesen torik a fejuket. most cowboynak oltozve tamadtak hatba minket es vizipisztollyal lovoldoztek rank, szerintuk biztos tavolbol. az egyik kis gazembert megis sikerult nyakon csipni es fejjel lefele forditva a ket labanal fogva belemertani egy igen ketes multu, barna szinu lottybe. legjobb az egeszben, h nincs utana siras meg anyuhoz rohangalas, inkabb kicsit megszeppent majd egyutt rohogott velunk.
minden nap eszembe jut h nemsokara haza latogatok. jatszadozom a gondolattal, tervezgetem h kiket latogatok meg, kikkel talalkozom es h mennyi sort fogok meginni plus mennyi partyra fogok elmenni. nagyon varom mar azt is h ujra dolgozzak kicsit a webaruhazban, kivancsi vagyok mi valtozott amiota elmentem. a sracok biztosra vettek ott, h 2 honap utan sirva hazaszaladok majd... szerencsere nem lett igazuk. ja es fecoval is akarok sokat beszelgetni meg frizbizni, ocskosokkel tonnat egyutt lenni, vampirkaval is, kisagirol is alig tok vmit, mesteremhez is volna egy-ket szavam :), talan ariellel is talalkozom majd, kivancsi vagyok lipiek hogyan haladnak a lakasukkal es seggbe akarom rugni vicky-t amiert baszik valaszolni az email-emre. plus palma es corvin eskuvoje, ami az igazi apropoja hazateresemnek. busy egy honap lesz mar most latom. dejo...





Free Blog Counter























Nincsenek megjegyzések: