csütörtök, június 28, 2007

fnm

0745
bonjour
tegnap este fel kilenc korul keltem ebredtem delutani kis szundimbol. elorementem netezni, vampirkaval beszelgettem skype-on. sajnos kapcsolatunk megszakadt ugyanis 2 teljesen bedilizett elvtarsnom szekalni kezdett, csikizni, majd az egyik ram ult es ugy folytattak. azt kerdezte vampirka, h ezt hogyan vagyok kepes elviselni? oszinten szolva ez a legtobb amire egy novel jutottam az elmult 2 honapban, ugyhogy vhogy tulteszem majd magam a sokkon.

1136
megint itt. tegnap este lejatszottuk a golyozas dontojet. siman nyertunk 1 ponttal. kiderult, h egesz ugyesen banok a golyokkal. haat amennyit gyakorlok bazmeg nem is csoda.
felhivtak szives figyelmemet, h ma reggel 0630kor kezdunk. megint vmi trefat gyanitottam, de nem, halal komolyan gondoltak. megkerdeztem h mi lesz ha elkesek, aszontak akkor nem kapok croissant. mi??? noah es nadin egesz ejjel peksutemenyt gyartott, h legyen nekunk reggelre. fel nem fogom h miert erte meg nekik. nem mondom jol esett reggelire, de emiatt robotolni all night? ez vmi francia ize lehet, amit sose fogok megerteni. persze a munkat nem kezdtuk el 0800 elott, ugyhogy par kifli felesegert nem kellett volna hajnalban kelnem, de mindegy. most h betakaritottuk a zoldsegeket en a lk-ban djztem meg uj fejlecet gyartottam a blogra.
delutan dobozolunk, aztan nem tom. will c.

1926
dobozolas utan faith no more klippeket neztem es aludtam masfel orat. tisztara mint a napkoziben. delutan csicsika. nem ertem mike pattont. mintha skizo lenne. akiben van egy kis hajlam a rokkenrollra es meg nem ismeri a king for a day albumot (asszem foleg a fiatalabb korosztaly) az surgossen szerezze be.
emlexem amikor kristi hozzam koltozott nem nagyon volt odaig a doors-ert, aztan annyit hallgatta, h rakattant teljesen, probaltam ugyanezt az fnm-mel is, de sikeresen ellenallt. naja ez egyel sulyosabb. allati jokat ugraltam ra 16 evesen a total carban.


Free Blog Counter





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

atti, csinald gifben azt a fejlecet, kerlek szepen, ne hozz ram szegyent, nem erre tanitottalak! :)

Amúgy ismét szétröhögtem magam az elöző írásodon. :D