kedd, június 19, 2007

little more conversation, little less action

0908
kedd

nemsokkal ebredes utan. tegnap ujra elkezdett esni az eso. a mozgalmas hetvege plus a borus ido ra is nyomta a belyeget kis kommunank kozerzetere. az emberek magukban kovalyogtak ide-oda vagy csak hevertek kanapekon szerteszet.
nem is irtam, de sebastian (amikor idejottem sokat segitett atveszelni az elso heteket, majd visszatert nemet o-ba) is megerkezett, rossz hir h csak egy hetre. szoval noah-val, seb-vel harmasban nekialltunk eltakaritani a szinpadot plus az asztalok a szemerkelo esoben.
delutan sakkoztunk, meglepo modon en nyertem, nem is gondoltam volna, h iet is tudok. este pedig megtanitottak go-zni, kb ugyanaz mint az amoba, csak neha le is lehet szedni az ellenfel bogyoit. a tobbiek videoztak, kinai nyelvu film, francia felirattal. inkabb kihagytam.
vacsi utan meeting kovetkezett. majd quake-ezes. mint irtam is az elejen, ez egy ien lassu nap...

project1-el egyre tobbet beszelgetunk. nem igazodom ki sajat magamon vele kapcsolatban.

1234

eddig babot szemelgettem. ma delutan marciellel fozni fogunk. o az egyik legjobb spanom itt. funny lesz.

egy apro keres a vegere. a bloganalizalo szerint majdnem 100 olvasom van. ami kicsit meglep, foleg h a multkori nepszamlalas 20 fovel zarult. szoval probaljuk ujra...


Free Blog Counter






Nincsenek megjegyzések: