vasárnap, június 10, 2007

sugar and spice and everything nice

junius 10 2007 vasarnap
2018

ez egy a megszokottol elteroen melos hetvege volt. a betakaritott ceklat konzervaltuk. meg mindig bordo vagyok fulig. nembaj majd letusolok. ebben a hosegben ugyis feludules a zuhany alatt toltott ido.
meg lehet bolondulni annyira meleg van. ma reggel pincsike elutazott. megfenyegetett h jovore vissza akar jonni.
en amint szabadda valtam bejottem a lk-ba es filmet neztem meg jatszogattam. a tegnapi focinak koszonhetoen ma mar mozdulni nem birok. illetve nem akarok.
nemsokara vacsi. ahogy lattam vmi finom keszul, mert egy tepsiben egy fel birka lapult. nem is baj, mert az utobbi egynehany napban be kellett ernem fott krumplival, meg tonhallal, amit nem is szeretek. legalabbis nem a konzervet.
pocakka tok kivan, mert nincs allando szobaja es ossze-vissza pakolasszak, amikor vendegek jonnek. lattam h mien irigykedve kacsingat a lk utan. hehehehe, nem adom.
visitorok meg jonnek ejjel nappal. komolyan olyan mozgasban vagyunk. mire megjegyzem vkinek a nevet mar le is lepett. a hely telistele van 19-20 eves lanyokkal, akik hiaba zabaljak a repat agyba-fobe megis farnehezek. nem mintha bannam. torodok is en mar ien dolgokkal??? angolul viszont egyik sem beszel. mar ott tartok h megprobalom az elonyeit nezni a sexmentes eletnek. eddig meg nem talaltam.

2052
nnna letusoltam. a kommunat megszaltak az arabok. ott ulnek az asztal korul es enekelnek meg dobolnak. tuti h a baranyka a sutoben csalogatta ide oket...


Free Blog Counter


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

muhahahh, ticka ez a "szekszmentes élet" ez elég furan all neked.

egyebkent arrol mintha meg nem irtal volna, hogy a komenistak mennyire erdeklodnek feloled? micsinász itt, micsinitátá előtte, hogy erzed magad koztunk egyaltalan... meg ilyenek...
ha?