hétfő, június 04, 2007

hedgehog (sun) day

2208
vasarnap

ma csodas napra ebredtem. kiteritettem a pokrocot a mezo szelere, magamhoz vettem a tarsas lenyt, napszemuveget, dj yodat es kifekudtem fotoszintetizalni. fuszallal a szamban heveresztem, elveztem a dolce vita-t, pocakos mellem telepedett es vegelathatatlan beszelgetesbe kezdtunk multrol, jelenrol es jovorol, ezoteriarol, karmarol es hogy eleg csunyan fogom vegezni ha nem nagyom abba a pokok bantalmazasat. ravett h jogazzak kicsit. kozben olyan pirosra sultem mint Anna Karendje. ebed utan a tobbiek leultek catan-ozni, en a regi szep emlekeken merengtem. ket idosebb kommunistaval meg pocakossal elmentunk egy kisfalu muvelodesi hazaba koncertet hallgatni. egy marokkoi banda lepett fel. tokig feher lepedoben, a kozonseg ugy nezett ki mint a rakoczi ter ejjel 2kor. a marokkoi zene szopas, 3 mokusnal dob volt, ugyanolyan. 2 masiknal meg vmi torpulya, ami olyan hangot adott ki mintha donald kacsanak a faszara lepne bud spencer. a dobosok az egesz koncert alatt bemutattak az egesz marokkoi repertoart, ketto azaz ket fele utem letezik, de ezt nagyon ugyesen pakoltak egymas utan. a kacsan jatszo lepedoakrobatak dallamokkal nem is probaltak tomni a fejunket, fujtak ahogy birtak, ha odaadom azt a szart 2 negyevesnek meg azok is kicsalnak belole vmi fele dallamot, ezek nem. ami meglepett h a kozonseg, /marokkoi beutesu/ vevo volt ra. tapsoltak a ritmust, naja mar amelyik, volt akit meg az sem erdekelt, kurjongattak, tancra perdultek. csak a ferfiak. no egy darab sem.
kocert vegeztevel hazajottunk, direkt rokautakon, hogy tobbet lassunk provence-bol. igy megcsodalhattuk a marseille melletti szemetlerako dombot. mondanom sem kell, elso erzekszervunk az orrunk volt, ami jelezte h a kozelben lehetunk.
most vacsi utan jarunk, en irom a blogot, pocakka is itt netezik mellettem, hmmm ma egesz nap egyutt logtunk.
lassan visszavonulot fujok es elteszem magam holnapra. nagyon laza volt a hetvege, tuti h jovo het kemenyen fog kezdodni.


Free Blog Counter


Nincsenek megjegyzések: