csütörtök, május 31, 2007

baby dont worry u know u got me

a roots-tol hallgatom a title-ben szereplo szamot. meg mielott kimentem volna ciprusra /joisten, mien sok minden tortent azota, pedig nem sokal tobb mint 2 eve tortent/ enekelgettuk vampirkaval, a draga egyszer meg el is kuldte nekem sms-ben. le is ittam magam aznap este.

ez most nem lesz egy hosszu post, mert a mondanivalom nagy reszet mar megirtam a laptopomon, amit a szakado eso miatt nem hoztam most magammal.

szoval holnap du majd lesz mit olvasgatnotok. addig is ki kell h irjam magambol h mindjart megbolondulok.
jott egy kolok tizenot eves, nemet es allandoan a nyakamon log. arnyekkent kovet, azt csinalja amit en, ha vacsinal egy szelet vajaskenyeret eszem es hozza se nyulok a tesztahoz akkor o is ugyanugy mint en, ma le kellett vagnom az egyebkent hosszu hajat h olyan legyen mint az enyem, egy kurva percre nem tok egyedul lenni, h pld beszelgessek vkivel mert ott matat, bamul, letezik 2 meteres korzetben. 3 napja van itt de nekem mar fasza uldozesi maniam van, a folyosokon osonok, a hazban keruloutakat keresek vagy egyszeruen elvonulok a lk-mba, de mar gond nelkul utanam jon oda is. micsinajjak? tegnap a blogomat olvasgattam fel oran at, de a magyar szoveg sem tantoritotta el, ott ult es bamulta a monitort.
most este tiz van es jonni akar videozni, a faszert nem boldogitja a hasonlo korosztalyu roomie-jait? de utalom ha vki ennyire ram maszik...


Free Blog Counter


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért ha egy hasonlóan éretlen identitással rendelkező lányka lenne, akkor a rámászás ezen fázisában még másképpen gondolkodnál....

Névtelen írta...

az elso romanc van itt kialakuloban imho... :) sok sikert!

Szuper65 írta...

merhetetlenul orulok h jol szorakoztok.
hasonlo szepeket kivanok :)

Szuper65 írta...

meg vmi kristi, ahelyett h azon izgulsz h felcsinalok egy apro kamaszfiut inkabb toltsd le ezt a dj yoda 2006 essential mixet
engem a hideg razogat tole

http://www.megaupload.com/?d=F3ICVOUO

a lap tetejen be kell irni vmi kodot, u will c

chimie írta...

csákónak nincs blogja? .-)