péntek, június 08, 2007

brainwork

junius 8, az Ur 2007. eveben
1255
pentek
!!! W A R N I N G !!!
!!! semmi izgalom, csak szofosas es delphi josda szintu jovobenezes, aki nem birja a mentalis maszturbaciot hagyja ki ezt a post-ot !!!

telnek mulnak a napok es mar kezdem megszokni az itteni elet egyszeru es nagyszeruseget. mar eleg ideje tavol vagyok azoktol akiket nagyon szeretek h megkornyekezzen a honvagy, es igen sok a szabadidom h azon elmelkedjek h merre is haladok, mit is csinalok.
pocakkaval valo beszelgeteseim soran arra jutottam, h kurvara nem ertjuk meg egymast semmien szinten. hiaba kerdeztem arrol, h most h nemsokara szulni fog, mit tervez hol akar letelepedni, kivel, mivel stb stb. erre csak annyi volt a valasz, h errol o nem tud es nem is akar beszelni, mert o nem gondolkodik se a multon, se a jovon, o a manak el. hat h nem elmelkedi halalra magat az latszik is rajta. szoval a carpe diem jegyeben el bele a wilagba. nagyon tokosen hangzik es kicsit el is szomoritott, mert azt gondoltam magamrol, h en is ien fasza gyerek vagyok. eleg spontan modon elek es nem felek attol h mit hoz a holnap. egy kicsivel melyebben belesuppedve ebbe a temaba viszont azt kell h mondjam, h ez nem feltetlenul igaz. kell h legyen vmi celom azzal h itt vagyok. kell h lassak vmien jovokepet magam elott, h abba az iranyba lepkedjek elore az elet rogos utjan. (asszem olvashattam vmi szepirodalmat mostanaban...akkor vagyok ien)
sajnos ugy erzem, h kicsit leeresztettem es a napok csak telnek en pedig nem hasznalom ki elegge ahhoz, h kesobb az itt szerzett tapasztalatokat integralni tudjam. (lehet h egy idegenszavak szotara is van vhol a kozelben...) ehhez persze tudnom kell h mit keresek es mit akarok elerni v kihozni a kommuna tapasztalatbol.
eloszor is mar regi vagyam volt, h elszakadjak a varostol, hogy olyan munkat vegezzek, amit magamert csinalok es gyumolcset azonnal elvezhessem, kihagyva a penznek nevezett kozvetito eszkozt. meg akartam tapasztalni mien az amikor szabadon elek. jo, nyilvan szabad ember voltam zuglo cityen is, de megsem ugyanaz.
azonkivul meg akartam tanulni franciaul. ami nehezebben megy mint gondoltam, illetve lassan.
most h itt vagyok elkepzelhetetlennek tartom h ujra vissztaerjek a mokuskerekbe es azert dolgozzak, h eleg penzem legyen tulelni a honapot.
...
ma mar nem jutok tovabb ezzel a dologgal. hagyom is pihenni kicsit.

Nincsenek megjegyzések: