vasárnap, június 17, 2007

cock the hammer

1514
leginkabb a tegnapi party esemenyeit szeretnem osszefoglalni, csak a gondolataimat szetszortam es most ossze kell szednem.
varjatok, visszanezem a kepeket, hatha azok segitenek.
ahan... jonnek vissza az emlekek... uristen tele van vc-kal az erdo... pilota mogem tuzeljetek...
meg is osztok par kepet veletek.
mingya elkezdem irni, nyugi...

penteken es szombaton is elmentunk a footballpalyara. remek hely utni az idot es rugni a labdat. ez a sracok egyik kedvenc idotoltese. ami megjobb h nem csak a fiuk jatszanak, hanem lanyok is beallnak, sot eleg ugyesek, hozzam kepest kifejezetten jok.
mivel a szombati delelott nagy resze az estere valo keszulodesbol allt, ezert a focimeccset 1400-ra terveztuk. pont amikor legmelegebb van. feher trikomat felkotottem a fejemre es futkorasztam fel s ala. kicsit ugy vannak velem, mint a jobaratok rachellel meg a rugbyvel. i just go long. asszem ha ketten lennenk egy csapatban akkor is meggondolna a partner joparszor h passzoljon-e. nem banom tulsagosan, igy kisebb a stressz es allati boldog vagyok, ha elcsipek egy felrepattant lovest. ez mindig is igy volt, meg altalanosban is.

mire visszaertunk megjott egy kisbusz, benne a koncert szukseges kellekeivel. kommunank egybol road-ok sokasagava valtozott. mindenki pakolt, kabelezett vagy csak a szinpadon (2 bazinagy utanfuto) bohockodott mikrofonnal a kezeben.
kulon csapat keszitette a dekoraciot. krepp papirbol viragocskakat, szalagokat. en is csinaltam egy piros, feher, zold viragot h adjak a magyarsag erzetemnek.
idovel megjott az elso banda is es elkezdtek soundcheck-elni. keso delutan, amikor mar jopar vendeg megerkezett elkezdodott egy performance. egy noci az erkelyen eljatszott egy jelenetet. h mirol szolt nem tom, mert nem ertettem egy szot sem, nem is igazan az en mufajom ez es otthagytam a francba az egeszet. inkabb setalni indultam. belebotlottam lucy-be, egy 11 eves belga kislanyba, aki a csirkeket meg kacsakat szolongatta. beszelgetni kezdtunk, korbevezettem a kommunaban. nagyon aranyos volt es egesz jol beszelt angolul. ragaszkodott ahhoz h bemutasson a noverenek. nem volt ellenemre. a novere mar 14 eves volt. that's my luck...
a cipruson begyujtott tapasztalataimnak is nagy hasznat vettem, mert a kozos vacsinal szedegettem le a tanyerokat, osztottam a kenyeret es a sutiket. kedves volt mindenki, az este folyaman sok emberrel beszelgettem. erdeklodtek mit csinalok itt, hogy erzem magam, ilyenek. ahogy reszegedtek egyre tobben.

az elso zenekar longo mai zeneszekbol verbuvalodott ossze. elvileg tradicionalis ciganyzenet jatsznak. hm... szerintem nagyon gyengen es erotlenul reszeltek meg harmonikaztak a szinpadon. tobben meg is jegyeztek h vmi nem stimmel veluk, ennel jobbak szoktak lenni. amikor greg aszonta h altalaban 3-4 orat jatszanak a ver megfagyott az ereimben. szerencsere abbahagytak viszonylag hamar. lehet h az alkoholos befolyaltsag vett vissza a lenduletukbol, mert pld az egyik enekesno ugy ahogy volt lezugott a szinpadrol, amikor egy szam utan rukvercbe kapcsolt h arnyekba vonuljon. ez volt az elso eset h a kozonseg tapsolt.
a masik banda fogalmam sincs h mien zenet jatszott, de nagyon jot. turdus philomelos a nevuk es belgiumbol valok. www.turdus.be, nezzetek utana. oten voltak, hegedu, dobos, basser, tangoharmonika, trombita. a kozonseg tombolt. a szamok elkezdodtek sanzonosan majd egy-kettore atment a legdurvabb goran bregovic fele zuzdaba. szallt a por, repkedtek a szoknyak, sikitoztak a lanyok.

a koncert utan osszebaratkoztam a tangoharmonikassal, soroztunk, beszelgettunk. kesobb odajott hozzam es nekem ajandekozta
a cd-juket.

a koncertjuk befejeztevel egy pc-rol nyomtuk a zenet magunknak. en is bealltam a playlistet editalok koze. tancikaltam, soroztem, beszelgettem reggel hatig. egesz jo benyomasom volt, illetve egesz jol be voltam nyomva. ketszer is elmentem az ejszaka kozepen a szabadban pisilni, mert az olyan jo es mind a ketszer sikerult elfelejtenem h utkozben meg ottvan az a kurva kanalis. bele is zugtam minden alkalommal. szerencsere nem volt benne viz.
gyenged erzelmeim hatvanyozodtak project1 iranyaba. tancoltunk is egyutt, amit pedig kifejezetten gyulolok. tarsastanc, pfujj.
bamultunk bele egymas ket szep szemebe, gyengeden megerintgettuk egymast. ennyi. mit is varok, ket szot nem tudunk beszelni egymassal.

13 korul kelhettem. fejem fajt, eloremenni semmi kedvem nem volt. ma nem vagyok tul tarsasagi leny. reggelire megettem egy aspirint meg 7dl tejet. visszajottem a lk-ba, irom ezeket a sorokat, hallgatom a turdus cd-t. tudom uncsi mar, de akkor is... nagyon boldog vagyok.




Free Blog Counter





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hm...és szerencsés is egyben!