péntek, június 01, 2007

aujourd'huit

1441
pentek
most ertem vissza a hipermarcher-bol, van 400 gramm csokim. 1500-kor hatramegyunk a kertbe, asszem cukkinit cukkolni. az ido delutanra vhogy mindig el tud szarodni. eddig szepen sutott a nap, biztam abban h megszaradnak a ruhaim, de mar megint gyulnek a fellegek. a kerteles utan rendet kell h tegyek a lk-ban, mert nincs mar egy tenyernyi hely sem ahol ne lenne dvd, sar, szennyes ruha vagy ures bogre. ami viszont a legaggasztobb h ma ugy keltem fel h tele vagyok csipesekkel, ugyhogy vmi rovar is olalkodhat a kornyekemen.

megneztem a statisztikat es megdobbenten vettem eszre h olvasoi taborom kiterjed other kontinensekre is. az usa-bol valo kattintast bettylove-nak tudom be, remelem minden suti odakint kislany. de meik haverom kattog ausztraliabol? komolyan sracok, ki ment ki kengurut kergetni?

a fel kommuna raallt h megtanit engem franciaul es ha kell hanem ezen a kulonos nyelven beszelnek hozzam. legtobbszor 1 maximum 3 megertett szobol probalom osszerakni h pontosan mit is akarnak. elvagyunk.

sajnalom nagyon h a kommunista szot, eszmet otthon ennyire lejarattak, felreertelmezik es sokan zsigerbol gyulolkodnek. en vmi egeszen mast erzek, bar az nem is ketseges h az itteni elet nem megvalosithato nagyobb tomegekkel. nem is akarja senki. az egesz onnan jott fel, h megnezegettem tamas cica poloboltjat, ahol talaltam anno egy nagyon kedves "kiirtanam az osszes tilos radiost" tisort-ot (feconak + sinkonak ajanlom kari ajira), egy gyonyoru a munka felszabaditosat is, meg most legutobb az utalom az osszes rohadt kommunistasosat. az utso kettot kicsit magamra vettem. na nem a polot, csak ugy a dolgot. bar ha lehet kerni szeretnek egy kombinaltat, ezen eszmerendszert kovetve ugyanis en halmozottan hatranyos helyzetu vagyok. namost politizalni nem akarok, nepnevelni meg meg kevesbe, bolttulaj ugyis csikosra barnul iden nyaron ennyi nekem boven eleg.
eljott a harom ora. ideje belevetni magunkat a surujebe.

1719
paprikat ultettunk, meg gyomlaltunk keveset.munkam vegeztevel teletoltottem egy vodrot meleg vizzel, felmarkoltam a fokat es elindultam lk-m fele. feluton szembetaliztam nadinnal (19 eves, csinos lanyka) es noah-val(16 eves srac). a lanyka megkinalt egy fel marek zold levellel, ami szerinte a hosegben igazan jot tesz. na, hatha kokacserje, elkezdtem ragcsalni egy levelet. aszonta h vegyem be az egeszet. eszembe jutott h ezt szivesen mondanam en is neki es hajlottam a szora. mar a harmadik ragcsalas utan ereztem a szam jobb fele erzeketlenne valik, zsibbadt es mintha pezsegne is egyben. majd jott az elmondhatatlanul fanyar, keseru iz. ok ekkor mar a hasukat fogtak a nevetestol. en eldobtam a lavrot es elfutottam fogmosni, kozben kopkodve es az "az anyatok picsajat" szokombinaciot mantrazva. fogmosas utan meg 20 percig birkoztam az izzel.

kitakaritottam a lakhelyem. atrendeztem ujbol. ez a maniam, hetente atpakolom. asszem most jo lesz. legyekkel nagyon jol el vagyok latva. ebben a par kobmeter levegoben tuti vagy 26 szalldogal fel s ala. de ma kibaszok veluk, es masik 2 ragasztocsikkal terek vissza a vacsibol. holnapra mar feng shui lesztek nyavalyasok.




Free Blog Counter


Nincsenek megjegyzések: