hétfő, június 11, 2007

life is life

ma megint gyonyoru minden. elkepeszto, nem?
tegnap este noah-val megneztuk a forro ragogumit, en HOMM-oztam hajnali 3ig. fel11-kor felkeltem, a csirkeolat kalapaltuk ossze. fenyodeszkakat gyalultam. imadok gyalulni.
nemsokara kajalunk, aztan pihi (meg tobb HOMM) es az este nem tom meg mit hoz.
tegnap este annyit ettem mint itt meg soha. a baranyka nagyon finom volt, es mellette isteni gomba csiklandozta az inyem. az arabokrol kiderult miutan kozelebb mentem, hat haba nem latszanak jol a sotetben, v romlika a szemem, h marokkoiak es a afrah nevu banda (mult heten lattam a koncertjuket). kicsit zeneltek vacsi utan ugy jatszasibol maguknak.
boltba is kellene bringazni, de sztem ebben a hosegben nem fogom ravenni magam.
"AMANZSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS"- ez a kialtas jelzi h indulas kajalni. leginkabb az otthoni "Valyuhoz"-nak felel meg, a manger(enni) igebol. /csak okoskodom, egyebkent fingom nincs a fr nyelvrol/
arra viszont kivancsi lennek h a flirt angol szonak van e koze a fleur(virag) fr szohoz...

faszba mar a tonhal konzervvel. ha igy megy tovabb elkezdem magam treningezni h szeretem, jo kis halacska, fincsi kis uszonyos...
plusz kozoltek, h holnap reggel 6kor kezdunk a melegre es a sok tennivalora tekintettel. ma este pedig nagy csirkemeszarlas lesz. abban en is reszt akarok venni. multkor mar megtanultam hogyan vegezzek egy kakassal. most az asszonyon a sor.

Free Blog Counter




Nincsenek megjegyzések: