vasárnap, június 24, 2007

chavallier - updated

szombat
az egesz napom hazavagja ha koran kell kelnem. tegnap marciel megkerdezte h segitenek e neki a lovakkal, okes. megbeszeltuk h reggel 5kor bekopog. 7kor ebredtem fel arra h dorombol. felkaptam egy gatyat meg egy polot es a konyhaban talalkoztunk. bedobtunk egy kavet, majd megalapitottuk, h mar tul keso, nemsokara a legyek lehetetlenne teszik a munkat a pacikakkal. remek. meg jo h felebresztett. kapirgaltunk kicsit a kertben, mindenki az igazak almat aludta meg. fel tizkor visszajottem a lk-ba, h vmi konnyebb viseletet oltsek magamra, de hiba volt leulnom. szinte azonnal elaludtam. 1100-kor keltem fel. azota csak kovalygok, mint mindenki mas is. elvtarsaim pc-znek, ki sem mozdulnak a szobajukbol. ez egy ilyen lazitos hetvege.
most este kilenc van es elore kellene mennem vacsizni, mar ha vki vette a faradsagot es keszitett vmit enni. ebedre kagylo volt, ugyhogy en abbol kimaradtam es 2 vajas kenyerrel toltottem meg a bendom.
nincs kedvem most a nethez, ugyhogy ezt majd holnap olvashatjatok el.
kajalok, tusolok es megnezek egy filmet.

masnap (vasarnap) 1021
pontosan a leirtak szerint cselekedtem tegnap este. az 50 elso randi bugyuta kepsorai utan alomba merultem. szeretem azt a filmet felreertes ne essek. drew b. az egyik legszexibb no a wilagon szamomra.
reggel 0600-kor marciel dorombolt az ajtomon ismet. ez a dolog kezd elhatalmasodni rajta. nem alltam neki ellenkezni, inkabb vele reggeliztem. a tukortojas bekebelezese utan felszerszamoztuk Suzette-et es nekiindultunk szantani. hoseg szerencsere nem volt, csak eleg sok szunyog. eleinte en az eket kormanyoztam, majd marciel megkert h vezzessem kicsit a lovat. kezembe vettem a kantart es a vezenyszavakat gyakoroltam. Ime par, franciaul es h konnyebben megertsetek magyarul.
- Alle Suzette, alle ---> Suzette, indulj!!
- Liii, Suzette, Liiiiiiiiiiiiiiiiii --> Balra Suzette!
- Hoooooooooollllllaaaaaaaaaaaaa, Suzette!!! --> Allj!
- Gyiiiiiiiiiii Suzette, Gyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ALLLEEEEE te budos dog --> Kerlek kicsi lovacska indulj mar el!
a kiabalas csak a jeghegy csucsa. az igazi vezetoi kepesseget a kezedben levo szijjak adjak, ezekkel kell pici paci fejet rangatni, es iranyba allitani. persze csak erzessel, mert allatkank kb. 800 kilo es egy rugassal elintezi, h budos eletben ne kattogjak project1-en tobbet. szoval igyekezeni kell a kantart szorosan fogni, mindig picit megfesziteni es hatarozottan, engedelmesekedesre birni vele a lovat. ez tobbe kevesbe sikerult is, csak egyszer setalt at a paradicsom tokeken, szegeny marciel abba bele is feheredett.
kicsit eloremegyek netezni



2118
megbeszeltuk h 1600kor kimegyunk a tengerpartra. en addig jedilovagosat jatszottam a lk-ban, majd feloltottem csikos uszonacimat es keszen is alltam a francia riviera meghoditasara. le kellett autoznunk arles-ig, mert ott van az utso hid amin keresztulvisz a rhone folyon, majd visszaautoztunk a beach-re.
a viz kellemes es hatalmas hullamok tarkitjak feher fodrokkal. a parton nincs tomegnyomor csak feher homok es tisztasag. se cigisdobozok, se feligragott fott kukoricacsovek. rendes nep ez a francia. uszkaltunk sokat, en azt hittem h bele is veszek, mert kifele jovet lenyeltem 4 liter sosvizet, majd a dobhartyam akart kiszakadni, ugyanis a parton egesz vegig orultmod fujt a szel. ez kombinalva a vizes fejjel, igen kellemetlen fej es fulfajos fel orat okozott megszaradasig. a delutan tovabbi reszeben a parton homokoztunk, sellolanyt szobraszkodtunk, betemettuk kamill-t, a kezenallast gyakoroltuk. hazafele jovet a kocsiban talalt 2 €-bol bevasaroltunk. 3 zacsko haribo cukorkakra futotta, amit igazsagosan szet is osztottunk.
most h visszaertunk en bevagtam ket szelet kenyeret a kedvenc hazi konzerv husikammal, megirom ezt a postot es eloremegyek, mert ma megbeszeljuk a nyaralasokat es tudni akarom megy e vki bp v legalabb ausztria fele a kozeljovoben. plus be kell jelentenem a latogatoimat.


Free Blog Counter





1 megjegyzés:

t.jay írta...

Atti, te nagyon hulye, mar megint szet rohogtem magam :D