hétfő, június 25, 2007

1000master



1554
hi
9-kor felebredtem a traktor berregesere. az ablakom ellotti kiskertet szantotta fel. elore mentem, megreggeliztem. constance megtalalt h mosogassak el. ha mar ien szepen kert, megtettem, kozben mindenert beszolt. nem beszeltem vissza, rola tudni kell, h o ien, allandoan ideges, magyaraz mindenkinek, igazi pain in the ass. egyszerubb messzi elkerulni.
gyors tus, majd a lakokocsim rendbetele kovetkezett. kitalatam h az lk mellett hevero lopokrocbol, arnyekot ado teraszt keszitek. van mellettem egy felig kesz haz, hoztam onnan par deszkat, szerszamokat es nekikezdtem. eloljaroban annyit elarulok, h hiaba a sok honapos allvanyszerelo multam, barkacs es muszaki erzekem nincs sok. a szazas szoget is furesszel vernem be...
lemertem a pokrocot, majd megalmodtam a keretet. furtam, faragtam, fureszeltem, kalapacsoltam es elkeszult 2 tarto piller. erre plus a lk tetejere rahelyeztem a pokrocot. kivagtam ket bambusz szalat, hozzagumiztam es voila kesz is voltam. ahogy elnezem az eget, ma ejjel esni fog. amit tuti nem bir ki, de komives kelemen modra, ha ejjel ossze is dol, masnap ujraepitem.
megbeszeltuk ma h ki hova megy a nyaron. bejelentettem visitorjaimat. nem volt semmi ellenvelemeny. ez jo.



Free Blog Counter





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

na vegre egy kep a misztikus "lk"-ról. en nagyobbnak gondoltam, de massal is igy voltam. :)