szombat, május 19, 2007

our work is never over

nem mintha ma meloztam volna, csak ezt hallgatom. letoltottem egy daft punk koncertet a nagy keszulodes kellos kozepen es el vagyok ajulva. beatekbe toltott csoda. nincs ra szo.

tegnap egyebkent fel is borultam itt a jatszoszoba kozepen es aludtam vagy ket orat.
reggel total war-oztam, neteztem es elhataroztam h elbiciklizem a szupermarketbe, ha torik ha szakad.
az odauttal nem is volt baj. biciklilancot megint elfelejtettem vinni, de nem loptak el a bringat hiaba kolbaszoltam bent vagy fel orat. nnna ezt probaltam volna meg a fogarasi tesco elott...
az elelmiszer itt eleg draga. meg fura dolog vasarolni. mivel magantulajdon itt nem nagyon letezik ezert olyan nincs h veszek magamnak egy nutellat. ahogy berakom a hutobe onnnantol az mar mindenkie. az h rairjam a nevem????????????? pffff.... sose vinne ra a lelek. persze van egy kis kulonbseg, ugyanis azok akik itt elnek bevetelre is szert tesznek, mig az en penz keszletem veges. kb 80€ van meg a tarsolyomban. ami eleg sok hiszen nem kell koltenem semmire.
szoval az h nnna veszek magamnak ezt v azt kicsit santit. en vettem egy tabla csokit es 6 heineken-t, olyan kis edes voroscsillag van rajta.
hazafele beneztem egy kanyart es a puszta kozepen elontott a ketely, visszafordultam es ujraertelmeztem a kozlekedesi tablat. a jo utat valasztva 20 perc bringazassal otthon is teremtem. a tobbiek a szenabalakat pakoltak fel a platora. gondoltam segitek, de nem kertek belole. gondoltam adok nekik sort, de nem kertek belole. odaadtam a maradek csokit, nna arra vegre vevok voltak. es itt a lenyeg vhol. egyszeruen csak jo erzes megosztani veluk a csokim, a sorom, jo volna meg a gondolataimat is, de az meg par honap...

Nincsenek megjegyzések: