vasárnap, május 06, 2007

gone with (avec) the wind

most belecsapok
kicsit lustiztam az elmult napokban, nem mintha tul sok minden tortent volna.
itt felhoszakadt vagy 4 napig es ezt kommunistaek ugy veszelik at, h mindenki a jatszoszobaban van es age of empire2-zik, vagy filmet nez, szoval szemben a monitorral.
en is kovettem peldajukat, konform modon szgepeztem egesz allo nap, amit egyebkent is szivesen csinalok. tegnap egy oran keresztul a gombafoldeket takargattuk be, h megvedjuk a szeltol + a napsutitol. ennyi volt a munka resze.
ugyanis mindenki lekezdte szajkozni h holnap (demain) jon a Mistral. ez nem vami glamrock zenekar a 80as evekbol, hanem egy igen eros eszaki (asszem) szel neve, amin tegnap meg kacarasztam, reggel hatkor meg pani felelemben ultem ebren az agyikomban azt varva h mikor borul fel a lakokocsi. es mien fura az agyunk, azt almodtam h ocskossel autozunk majd elveszti az iranyitast es vagy ketszer atfordul velunk a trabant (opelja van ocskosnek ), majd fejjel lefele kikaszalodunk belole.
tegnap este jott egy lany latogatoba, akire mar erdemes odafigyelni. nemet a lelkem, ugyhogy a "kontinu" nem hagyna el a kis szajat (max a "snell, snell" :( ), de ezt a cseppnyi fogyatekossagat meg el tudnam nezni. szoval vacsi utan, ami egyebkent megint fatasztikus hangulatban telt, 25 ultunk az asztalnal es Angela piritost szolgalt fel, a tetejere fuszerezett kecskesajtot sutott, melle szalamit plussz (plus) epertortat. de a legszebb az egeszben az volt, amikor Jonas (9 eves kisfiu, nagyon eleven, allandoan vmi zurt kavar, imadom) behozta az elso tortat es mindenki elkezdtett ujjongani, meg tapsolni. az a csopp gyerek meg ott allt a figyelem kozeppontjaban, fulig ero mosollyal. azutan Angela is behozott meg vagy 3 tortat es szunni nemakaro taps kiserte, teljesen spontan es oszinten, igy koszonve meg faradozasat. biztosan nagyon jol eset neki, de hogy oszinte legyek az en lelkem is felvidult ettol.
szoval vacsi utan leultunk beszelgetni a kertbe a nemetekkel, a franciak elhuztak vhova, en meg loktem nekik a sodert angolul. mara az volt a terv h besetelunk St. Martin-ba es golyozunk, de lehet h ez a franya szel keresztulhuzza a szamitasaimat. edig bele kell huznom, mert az egyetlen jo no penteken lelep es megint csak kecskek (bar lennenek kecskek, istenem...) maradnak. :)
szereznem kell egy merleget, kivancsi vagyok emnnyit fogytam. a gatyam mar lotyog rajtam, jipppppieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Nincsenek megjegyzések: