szerda, május 02, 2007

raindrops keep fallin' on my caravan

1304
Nem tudom h hol fejeztem be tegnap, mert ezt most nem a net elott irom. Arra emlexem h megigertem h kaptok kepet jo munkasemberekrol. Mivel mar nem melozta delutan igy ez elmaradt. Rajottem h az idojaras nagyobb hatassal van ram mint gondoltam. Ezt be is tudtam az oregedesnek, aminek (kerlek ne nevessetek ki) egyeb jelei is mutatkoznak. Szoval rendesen beborult itt es elkezdett szemerkelni az eso. Rajtam pedig foldontuli almossag vett erot. Aludtam is 2 orat. Ebredes utan a konyhaba mentem, mert mar idejet nem tudom mikor ettem utoljara fincsi tukortojast. Amilyen szerencsem volt az osszes tojast elhasznaltak epres piskotanak(-ba). :(
Vacsi utan visszajottem lakhelyemre es megneztem a scarry movie III-at. Zucker bacsi megint nagyot alkotott, szeretem latni charly sheen-t iilyen hulye filmekben, meg szerencse h az eso ezer decibellel verte a lakokocsim tetejet, mert igy nem hallhattak elvtarsaim ahogy szakad ki belolem a hahota.
Nem tudom aludtatok e lakokocsiban vihar idejen, de a termeszet igen eroteljes koncertet rendez a konzervdoboz tetejen. Nem kis melo volt elaludni.
Feltizig dormir-oltam, majd reggelinek vettem az iranyt. Eperlekvaros kenyer egy csupor tejeskaveval. Ez is uj szokasom egyebkent. Otthon egy feldeci kavet nem tudtam lenyelni, egybol szivrohamot kaptam tole. Itt iszom mint kacsa a nokedlit. Apropo nokedli, ezen a heten tojasos nokedlit fogunk fozni comradainknak. (koszi a tippet tundi)
Petit dejoneau (ezt meg meg kell neznem) utan az olivafak surujebe indultam, jobboldalamon a machete logott, bal oldalamon a szoke raszta nemet tyuk. Edes kis kek mackonadragban volt, de vhogy nem hozott lazba. (pedig bukok a macinacira). 2 dolog tuti nem all jol neki, bogatya es a napfeny. Darabolni mar egyedul fogtam neki, es vagy 2 oran keresztul utottem-vagtam a branch-okat. Rakezdett az eso is neha,a derekig ero fu viszont soha nem latott feherre pucolta az egyebkent retkes cipomet. Most visszajottem ide, az ironic-ot hallgatom, irok meg par sort es megnezem mi az ebed. Szieszta idejeben feltelepitem franciaul a diablo2-t es folytatom a darabolast virtualisan. Majd ujra harcba szallok az olive agakkal, de igerem ezuttal viszem a kamerat.

Eleg sok visszajelzest kapok a bloggal kapcsolatban, olyan emberektol is akiket alig ismerek. Ez a kommuna tema ugy tunik sokakat erdekel. Tessek tenyfeltaro, oknyomozo, beepulos riport.
Ha tele lennek drogokkal meg gonzosra is vehetnem. :)
Igy marad ilyen amilyen.

Nehez elhinni h meg csak 2 hete vagyok itt. Sokkal tobbnek tunik. Nem mintha unnam v vmi. Eleg nagy fejfajast okoz nekem egybkent az h azt itt szerzett tapasztalatot, tudast hogyan is tudom majd integralni a kesobbiekben. Plus azutan h megszoktam az itteni letformat, ertem ezalatt, h nincs fonokom, nem hasznalok penzt (ja, ez kurva jo, tobb mint egy hete hozza sem ertem egyetlen ermehez sem, nem vasaroltam semmit, nnna ezt csinald utannam…), akkor kelek amikor akarok, olyan utemben dolgozom ami nekem megfelel, egeszsegesen elek (sajna nagyon is), termeszetkozelben vagyok, nincs kulonbseg a hetkoznap es a hetvege kozott (pont ma gondoltam arra, h tuti csomoan azt irtak az msn fejlecukbe h “meloban megint :(”), es meg csomo olyan dolog ami most nem jut eszembe, szoval ezek utan elovenni az express-t es otthon munka utan nezni… pffff… lonakafasza
Most megyek kajalni mert ezek kinyirnak.

1359
lasagna volt, hus nelkul, extra spenottal. nem volt rossz. most feljottem a masodikra netezni, mert vmiert zokon veszik ha elottuk nyomkodom a laptomotam. tudnam miert faj ez nekik.
neha eleg furak ezek a nepek...

2042
kepek kovetkeznek a delutani babszedesbol...
megkerdeztek h csinalnam-e en a vacsit ma este, de tojas nelkul tojasosnokedli eleg kaka lehet, szoval nem...





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

a laptop imperialista vivmany! ezert.
szegyeld magad.