hétfő, május 07, 2007

2007.05.07 1400
Vege az esos idoszaknak hala istennek, mar csak ettol a szeltol kellene megszabadulni.
A napocska barnitja habtestem, mikozben a haz elott mosom a feher muanyag szekeket, bentrol pedig a Texasradio szol. Megragadva az alkalmat koszonetet is mondok erte bateriiz-nek.
Nagyon boldog vagyok. Peter Pan-nek erzem magam minden pillanatban.
Az ebedre varunk, meg h utana sziesztazzunk kicsit, mert ebben a deli hosegben ongyilkossag a napon maradni. Le is fexem kaja utan szundikalni egy orat.
Ma takaritos, rendbeszedos napot tartunk, mindenki sikal, kefel, matat, pakol.
Meg az elejen irtam, h nem erzem magam “biztonsagban itt es tartok attol h nem fogadnak be v h szimplan elkuldenek egyszercsak. Mostanra ez a kellemetlen erzes teljesen megszunt, tudom h addig maradok amig kedvem tartja es vissza is johetem amikor csak ugy talalom jonak.

1559
“don’t ever go… I love you so… the look of love…”
szentimentazom
az ebed ma zoldseges rizspogacsa volt. Melle salata, de par napja en mostam meg a salikat es azota bojkotalom. Nem szep dolgok rejtoznek a levelek kozott.A szieszta hatalmas talalmany. Itt a huvos szobaban allati jo chill-ezni. Kozben zenet hallgatni es legyeket hesegetni.

1902
meloztam
nemet tyuk alakul...

7 megjegyzés:

chimie írta...

beteg vagyok úgyhogy blogokat olvasok... királyul nyomod, szerintem másodállásban írónak kéne menned, komolyan... végigolvastam az egész kommunás részt (persze fordított sorrendben kelletrt volna, de mindegy). nem láttam egy részt se a farmból de ez tui jobb :-) hajrá!

ps. simó voltam

Névtelen írta...

Huhh, végre végigolvastam! Még jó, hogy ma nem volt főnök.
Nagyon élveztem, és most, hogy végre utólértem magam az olvasással, minden nap vissza fogok járni.
Bevallom irigyellek, bár a répa-sali nekem is biztos uncsi lenne. De talán hasznos... :)
Puszi: Réka

Névtelen írta...

hali....csatlakoztam :) óriási, hogy mit művelsz (egyébként Vik mesélt a kalandodról)....így tovább!

üdv

sole

ui: linkeltelek a sajátomon ;) soleblog.freeblog.hu

Unknown írta...

figyu.. a komcsiknak van mobiljuk?
just out of interest...
puszikak

Névtelen írta...

na ha mar ennyi Kiros kommnetezik en sem maradok ki.
Orulok tesokam, hogy vegre valahol befogadnak :D
Aztan vagodj be naluk, mert nyaron megyek hozzad repat huzogatni, ertsd ahogy akarod :D

Szuper65 írta...

i am touched guys...
sajnos nem nemet lanyka altal, de az most mindegy.

komcsimobil : 00 33 490472742
nem is mobil, de ezen el lehet erni

szoval keep readin', en meg keepelek writin' eskapot meg kepeket is.
majd.

mester en es a repaim szeretettel varnak :)

Szuper65 írta...

ja es az "ujaknak" tudom ajanlani a 2005-os storyt, cipruson is akadtak izgalmak :)

a kommunast meg kiadom majd kotve fuzve es siminek kotelezo lesz megvennie!!!