szerda, május 09, 2007

rainbow country

1333
Ebed utan
Kukoricaprosza strikes back. De egy ugyes csellel, csak a martast ettem meg. Leginkabb tarkonyos ragulevesnek kepzeltem es ezzel a trukkel be is toltam egy fel tanyerral. Tegnap este nyelvtanfolyam es szorakozas gyanant megneztem az Xmen I. c filmet. Elmondom mirol szolt. Vannak ugye a regular nepek, semmi extra, utik az asszonyt, meloznak, vereznek, meghalnak. Meg vmi fenetuggya miert vannak ezek a mutansmokusok.
Ime par kulonleges kepesseg, ahogy nekem atjott:
- van egy lany, akinek olyan budos volt a szaja, h a srac az elso csok utan komaba esett, erre szegeny kiscsaj elbujdosott
- akibe belebotlott, morcosan tud nezni es elkepesztoen borostas azonkivul egy fel vasedenyt rendeztek be a bore alatt
- a jok fonokenek meg nem no a haja, hiaba keni barmivel, ezenkivul ki tudja kutatni elmejenek elemi erejevel ellensegeit
- ugyancsak a jok csapatat erositi halle berry, neki a szeme tud fennakadni majd egy kiados zaporral kergeti szet akiket nem szeret.
- Ott van meg kuklopsz, akinek ugyan megvan mind a ket szeme, viszont egesz film alatt kepes volt napszemuveget hordani… nagy tapsot kerek neki
- A csunyarosszak fonokenek varrtak egy bugyuta sapkat, abban flangal fel s ala, es most tuti beszartok, de vonza a vasat…
- Ott van meg a kekszinu lany, aki kepes barmive atalakulni, gondolom a masodik resz kedveert meg elohalotta is, mert a keses csoka eleg szepen elbant vele, megis ott parolazik a fim vegen.

Megnezem ma a II-ik reszt is. Kivancsiva lettem teve.

A szoke rusnya, cccc akarom mondani raszta ma elutazik. Lehet kimegyek vele a citybe es nem tom micsinalok ott.

A reggelt meg elmeselem. Fel tizkor masztam ki a lk-bol. Addigra mar sehol sem voltak a nepek. Nnnna bassza meg, csak nem lemaradtam a babszedesrol… ejnye attika
Banatomban a zuhany ala vetettem magam, majd adriannal vmi bazi nagy gepet szereltem. Adrian ugy nez ki, egy informatikus-matek szakos egyetemista. Az Elten lattam eleget beloluk. No offense.
Egybkent vmi olyasmi is a csoka, programozo farmer. Jopar eve nem volt mar a kezemben flex. Egy ket oran at gyogyitgattuk a gepet ami majd a 30 kilos szenabalakat fogja felpakolni a teherauto tetejere.
Merthogy idokozben levagtuk a fuvet 2 mezon es most hagyjuk kiszaradni, majd bebalazzuk. A reten pedig szokashoz hiven felrajzoljuk a baseball palyat. Dejo olyat meg sose jatszottam…

2009
lementunk a tohoz. kepet holnap kaptok, de keszujetek, mert lelegzetelallito. regi kobanya, benne tiszta zold viz meg harom marha es kismillio kavics meg szikla, ami jol felserti a labad. a nap sut, idonk mint a tenger, az elet szep. ma is. mindig is.

Nincsenek megjegyzések: