kedd, május 08, 2007

hey Joe!

0855
Jo koran van mi? tegnap este megkertek h jojjek ide 0830-ra, mert megyunk babozni. De ezek meg mindig a reggelit majszoljak.
Nemet lanykaval kapcsolatunk egy szinttel feljebb lepett, flirt-olgetunk. Es itt sztem veget is er, nem azert mondom ezt mert kicsi a hitem, hanem mert ma delutan elutazik.
Sebaj Tobias.
Marha jo dolog flirtolgetni, viccelodni. Mintha a lelkunket csikizne’k.
Az utobbi par napban elszivtam 1,5 dohanygyarat, ugyhogy ebbol vissza kell vennem, viszont alig eszem. Ami nagyon jo hir, mert otthon meg zabaltam. Foleg a webaruhazban. Alig vartam allandoan h kinyissam a food expresstol jott dobozkamat es jol megegyem. Ohhh… igen vagy a reggeli makosretes, es a Mix-R pizza vacsira. (ez a bujtatott reklamblokk volt)
Idokozben felszivodtak a reggelizo francusok. El ne kezdjek nelkulem… hol marad akkor a fun?
Igazandibol tobb botot tartok a vizbe, vagy vasat a tuzbe vagy kacsa a nokedlit, mert van egy francia tyuk is aki tetszik, de egy arva mukkot nem szoltunk meg egymashoz. Viszont nagyon jol foz. Baszki tuti oregszem ha ez mar szempont.
Najo megkeresem oket…

1938
Nem kell beszarni nem meloztam eddig. 2 ora bab vagdosas utan seta nemetkevel, meg hulye baratjaval, aki ugyan nem a pasija de testorkent orzi vagy belem van zugva, mert baszki allandoan a nyomomban liheg. A lanyka ugyan lelepett, de ahogy mondta is csuti este visszajon es itt lesz egesz ejjel. Hammmmmmmmmm
“the perfect drug, sneakin’ in my eyes…”
Tegnap szulinapot unnepeltunk. Berugtam kicsit. Korbeultunk 3 asztalt es beszelgettunk meg ittunk. Ezek a francusok megint megalltak feluton. Nem ertem hogy lehet igy iszogatni. Bezzeg amikor lipiekkel befinlandiaztunk, szegeny szinte elajult a szonyegen, meg sem moccant. Hihihihi
Hianyoztok nekem az a zigassag. Igazan kijohetnetek meglatogatni, siman befogadnak akar egy hetre is. Es mar a tenger is elvezhetoen kellemes lesz lassan.
Ja es keressunk mar repulot nekem haza, aug elso hete es harmadik hete kozott.
Most pedig uj ed rush and optical, tomi toccsed le…

2118
beeep beeep
Jonas-sal gyalogkakukkot neztunk, moat pedig lemegyek kajalni.

Nincsenek megjegyzések: