csütörtök, május 10, 2007

the big jump

Mindig is vissza akartam menni a termeszetbe. Kozel erezni magamhoz. De azert megiscsak vannak hatarok.
Peldaul az agyamban koricalo mehecske, aki ugy adja tudtomra, hogy ejszaka igenyt tart a matracra h belem harap kicsit mar tulzas. Nem is ertem h miert csak kiraktam az ajton es nem csaptam agyon.
A pokok kivetelt kepeznek. Utok vagok.
Most pedig Xmen II.
Bazmeg ez nem er, angolul van… igy erteni fogom...

ma
Xmen izgibb franciaul.
reggel arra ebredtem h vadul uvoltik a parasztok: Attila, wake uuuuuuuuuuuuuuppppp!
fel kilenc az isten aldjon meg titeket... najo, jelzeskepp max hangeron elinditottam egy Armand Van Helden mixet es kimentem salatat szuretelni meg rebarbarat.
ebdre tocsni volt, amit alma szosszal esznek itt, so nelkul. semmibe nem tesznek eleg sot.
delutan osszeallitottuk a csomagocskakat. minden csutin ez a musor. a heten leharvestalt dolgokat csatarlancba felallva bedobozoljuk es mas varosokban eladjuk. mint ma megtudtam direkt keves haszonnal, mert a szegenyeknekis kell enni vmit. tobb penzt tudnank szervalni ha a jam-eket dragabban adnak el, mert ugye az vmien szinten megiscsak luxuscikk (inkabb mint a krumpli), de a kozosseg ezt sem hagyja jova, mert a "luxuscikkeket" is elerheto aruva kell tenni a szegenyebb emberek szamara. haaat igy megy itt...
kepek kulon postban. utalom bepakolgatni oket
ja, ugyis kivancsak vagytok ra, de a nemet lanykaval nincs meg semmi, majd az este tovabbi reszeben kiderul h lesz-e.

Nincsenek megjegyzések: