hétfő, május 28, 2007

re5pect

2007/05/28
1047

temetnem a munkat...

nem azert mert meg kell szakadni, csak Hofit hallgatok megint. a dal szerint a zsidok eleg penzsovarok. hmmm... nem vok vmi jo vorostengereszgyalogos.

a kisebb pause betudhato a laptopom felborulasa miatt, iroi krizis is gyotort, meg kedvem sem volt irni.

rendeztunk egy szulinapi partyt esti dizsivel, eleg nagy pialassal. en ejjel 2kor borultam fel, keves tancikalas utan.

azert sem irok mert nem nagyon tortenik semmi. a munka lassu mederben folyik. az ido elszarodott. szakad az eso, fuj a szel, viharfelhok boritjak az eget.

Hofi nezesben az egyik legjobb moka a kozonseg figyelese. nagyon szoci fejuk meg kinezetuk van.

muszaly lenne belehuznom a franica tanulasba. lofaszt, inkabb megtanitom oket magyarul. gyorsabban vegzunk.

nem ertem, hol vannak a fiatalok a kozonseg soraibol? csak ven trottyokat v nehany kozepkoru rusnyasagot latok... nem engedtek be oket a tv-be? v nem szerettek Hofit?

tegnap este vettem a faradsagot es megneztem az alien vs predator c haaat filmnek nem neveznem dolgot. tiszta rohej h a predator neccharisnyaban rohangal. ja franciaul neztem, szoval lehet h a lenyegi mondanivalo lemaradt. aztan ravetettem magam a star wars VI reszere.

asszem talaltam fiatalokat. gecinagy bajszuk van meg kotott mellenyuk. meg is ijedtem.

hmm... hallom a traktort. lehet h van vmi tennivalo? akkor megse kellene itt az lk-ban visitva rohogcselnem. meg a vegen asziszik h lehuto vagyok.

nabazmeg mar tuti h orulok h nem 65-ben szulettem. ezek egyre szornyubbek. asszem senkit se akartam volna meghuzni a 70es - 80as evekben. itthon. ill otthon.
akkor mar inkabb a necces predatort. de oral kizart. nem is ertem, h egyaltalan hogy vagyok itt? biztos nem volt tv-juk apueknak...

mar muszaly munka utan neznem, nem jo h nem csinalok semmit. kicsit jobb ido lenne elmennek biciklit turazni.

"latom, kozepen egy ures szek... mi van pesten, tifusz?" csak azt sajnalom h ezt nem oszthatom meg francusekkal, amit meg megjobban h ha egyszer lesz gyermekem, szoval felek h mar neki sem fog ez mondani semmit. en ezen nottem fel. nem cserelnem el semmire. r.i.p. muveszkem... huppp huppp


Free Blog Counter


1 megjegyzés:

Unknown írta...

nekem is hiányzik az öreg