vasárnap, május 13, 2007

Tell us what you’re gonna do tonight, mama.

Tell us what you’re gonna do tonight, mama.
There must be someplace you can go
In the middle of the tall drinks and the drama,
There must be someone you know.

God knows, you’re lookin’ good enough,
But you’re so smooth and the world’s so rough.
You might have somethin’ to loose.
Oh, no, pretty mama, what you gonna
Do in those shoes?

Got those pretty little straps around your ankles
Got those shiny little chains around your heart.
You go to have your independence
But you don’t know just where to start.

Desperation in the singles bars
An’ all those jerkoffs in their fancy cars.
You can’t believe your reviews.

Oh, no, you can’t do that,
Once you started wearin’ those shoes

They’re lookin’ at you, leanin’ on you
Tell you anything you want to hear
They give you tablets of love
They’re waiting for you
Got to score you
Handy with a shovel and so sincere
Ooh, they got the kid glove

You just want someone to talk to
They just wanna get their hands on you
You get whatever you choose
Oh, no, you can’t do that,
Once you started wearin’ those shoes.


imadom ezt a szamot.

szoval...

tegnap ugye filmvetites volt, amirol en le is marasztaltam magam, ugyse ertettem volna egy kukkot sem es mar elszoktam a sok embertol, itt meg volt vagy 70. inkabb jatszottam.
beszelgettem fecoval is hosszu pause utan es felvetette h a tiloson kozzeteszi a blogom. erre remek hirre azonnal elkezdtem dolgozni egy paralell blogon, amin csak a kommuna tortenetek lesznek kozzeteve, ugys az erdekli inkabb az embereket (mar akit erdekel)
aztan letettem errol a projectrol.
naszoval, kesodelutan visszasetaltam a hazhoz, ahol igazi piknik kerekedett. a filmtol megeheztek, megszomjaztak a nepek, ugyhogy a salatastalakhoz vonultak es bort toltottek. bikaeros voroset. a kerek asztalok korul uldegtunk, ok beszelgettek en pislogtam es vedeltem a bort.
feltunt egy lany gitarral, mellette egy srac kongaval, igy hat mellejuk szegodtem en is ket kanallal. szamomra ismeretlenek szamokat enekeltek en meg nyomtam a cineket a kanallal. egesz jol, meg a kongat is megkaptam par szam erejeig. igy telt az este, egy hatalmas fa lombjai alatt enekelgetve.
mikor mar kezdtunk kifogyni a notakbol felmentem a jatszoszobaba, ahol rogtonzott dizsi alakult ki a moziterem romjaibol. az viszont nem jarja h 4 lamjabol egy (2) se kepvisletesse magat egy dizsiben, szoval elhoztuk oket, felraktam par szamot, majd rajottem h nem kelhetek versenyre a francia sanzonokkal vagy hip hop-val. sajna ezeknek minden mas t e c h n o.
nagyapam said: ami nem megy nem kell eroltetni.
bash-oztunk, tancikaltunk, beruktam. lefekudtem szunyalni es 12ig fel sem ebredtem.
itt tartunk most. pihizek, uhhh ma tanulok!!!!!!!!!!!!!!!

1642

most neztem h a hazaut kb 40-50 k, a Szigetjegy meg 37 k. mariaszentmagdolna, ki a mennyben lakozol titokban, honnan assak elo ennyi penzt? minnya meggondolom magam es beastie boys-ra megyek haza.
kesz. meg is gondoltam.
lonakafasza, chem brost, dave clarke-ot mar ugyis lattam, gus gus miatt sirok meg unkle miatt.
juliusban jovok.
meg 2 honap, sima ugy.

Nincsenek megjegyzések: