péntek, május 18, 2007

chicken chaser

0917

Tegnap vacsi utan osszeverodott a csapat a haz elott es eleg izgatottnak tuntek. Nnna ezek keszulnek vmire. Odasomfordaltam.
- mizu???
- Atvisszuk a csirkeket a kara’mbol a kertbe.
- Ohh, de miert ejszaka, nem latni semmit.
- Ilyenkor konnyebb, mert alszanak. Nappal repkednenek mindenfele.

Bepakoltuk az allatkakat, atvittuk a farm masik vegebe, ott be kellett gyujtenunk 4 kakast. Azokat levagjuk ma. Ennel a muveletnel feltetlenul ott akarok lenni. Meg akarom tanulni, h hogyan kell elvagni a torkat, megfosztani a tollaitol es kibelezni, elokesziteni.
Vicces latvany volt ahogy a vaksotetben hang alapjan kergetjuk a madarakat.
Miutan visszamentunk a hazba egy oreg mokus megjegyezte, h neha csinalhatnam en is a kajat, mert nem fair, h mindig ugyanaz a par ember tesz-vesz a konyhaban. Oke, semmi gond. Vasarnap en fozok. Es mivel lattam, h vacsi utan senkinek nem volt kedve elmosni a tanyerokat, edenyeket, nekialltam en. Masfel ora alatt vegeztem is, kozben belgat meg hofit hallgatva.
Kaptam tegnap zseblampat. Micsoda erzes… nem is elemes, hanem dinamos, van rajta egy tekerentyu es ha vilagitani akarok akkor orultmod cibalnom kell.

Nem mondhatnam h jol aludtam ma ejjel. A Mistral allandoan lokdosi lakhelyem. Most erosebb, mint mult heten volt.

Ma pentek leven takaritos nap van. Teljes nyugalomban fexem, nem sietek felebredni. A nagy hazban nekem nincs tennivalom ilyenkor, ezt a 7 nm-es lk-t meg rendbe lehet szedni pillanatok alatt.

Meg anno a szoke raszta megjegyezte, h minden masnap remalmodik itt. Pedig nincs semmi baja, jolerzi magat megis… Ezzel ugyanigy vagyok en is. Vagy sarkannyokkal kuzdok, vagy emberevo alien nok uldoznek, v mittom en.

Van egy sanda gyanum, h az egyik kommunalakonak tetszem. Sokat van korulottem es kaja kozben nezeget. Ez idaig meg rendben is volna, de a lanyka osszesen 16 v 17 eves lehet. Istenem miert O, miert nem a novere?????

1650
hogyan oljunk es belezzunk kakast.
- kakaskat a labainal fogva es logatva vigyuk a vesztohelyre.
- a foldre fektetve terdeljunk ra a szarnyaira, masik labunkkal pedig lepjunk a labaira, igy mar nem ficankol, csak kukorekol
- bal kezunkkel feszitsuk hatra a fejet, atfogva a csorenel, szabadda teve a torkat.
- lehetoleg eles kessel, hatarozottan vagjuk at a torkat, amig a ver rendesen jonni kezd belole. ilyenkor meg kicsit rangat, nem nagyon spriccel nem kell felni
- a labainal fogva pumpalgassuk kicsit, majd vagjuk le a fejet
- kesz is, most pedig megkopasztjuk
- martsuk forro vizbe, majd epilaljuk, tepkedjuk ki a tollait. ez eleg konnyen fog menni.
- vagjuk le a labait es vigyuk a konyhaba
- most kibelezzuk...
- a fenekenel hasitsuk fel h a kezunk beleferjen
- vagjuk at a torka alatt meg vagy 5 centivel es tepjuk ki a legcsovet egy hatarozott mozdulattal, ha ezt nem tesszuk me'g ad ki hangot, mikozben mi a beleit rangatjuk kifele
- eleget kotoraszva egyben kijon a szive, maja, tudeje, gyomra, belei, szoval minden belsoseg
- ezeket mossuk meg, szintugy az ures madarat
- kesz

miutan vegeztunk 4 madarral nekialltunk salatat ultetni. ez mar rutinbol megy. egy hosszu spagocaval kijeloljuk a sorokat, vki lepakolja a palantakat kelloen tavol egymastol a tobbiek meg elultetik oket.

a legenyseg nagy resze atment egy masik kommunaba a 7vegere. engem nem hivtak ugyhogy maradok a seggemen. kicsit sajnalom, kivancsi vagyok mien az elet odaat, de meg lesz ra alkalmam boven. eletem sokkal teljesebb lenne itt, ha beszelnem a nyelvet, ugyhogy ezt a hianyossagomat a leheto leggyorsabban kell potolnom.

lehet alszom egy kicsit igy delutan. elfaradtam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello
Miééééért lett fekete a háttérééér?
Réka

Szuper65 írta...

hmmm... nekem tetszik igy, de meg valtozhat. :)

Borcsa írta...

hmmm....grillcsirke zöldsalival...:))))
nyamm.