hétfő, május 14, 2007

such a lazy motherfucker

that is me
tegnap este letudtam az Xmen III-at franciaul, hat nem banom h nem negy reszes.
ma felkeltem, volt bennem egy hangyanyi rosszerzes, mivel mar idejet sem tudom h mikor dolgoztam meg utoljara az etelert. szoval felkerestem a tobbieket es kivancsiskodtam h vajon dolgoznak-e? haat nem. hozza kell tenni azt is h itt megint elszarodott az ido, egesz ejjel zuhogott, ugyhogy gumicsizma ujra labamon, es ha lehet hinni az elorejelzesnek akkor a kis nyari vihart egybol a mistral koveti majd.
szoval kitalaltam h akkor elmegyek furdeni. jo is az, reggeli zuhany. csak a turcsimet megint eldugtak. ez vmi francia jatek lehet. meg nem nagyon ertem a szabalyait sajnos. az tuti h ha a zuhanyzoban felejted, akkor ketszer kimaradsz es a turcsit bevagjak a szennyesbe, a mosogep melle a foldre. ha a turcsit a jatszoszobaban hagyod, meg is talalod meg kesobb is, valszeg a ping pong asztal alatt a porban. ha minden furdes utan hatra cipeled a lakokocsidhoz, akkor megnyered a jatekot viszont ingazhatsz naponta 2 km-t.
kitalaltam h ez a mai nap remek alkalom arra h tanuljam a nyelvet, ugyhogy hozza is lattam es mar el tom ragozni az akarok iget. mivel mindenki mas a kornyezetembe jatszott, engedtem a csoportnyomasnak es en is elkezdtem. azota ugymaradtam. nemsokara 1900. tervbe volt veve, h Noah-val ma mi csinaljuk a vacsit, de rettentoen faradtnak ereztuk magunkat a HOMM V-tol.

bunny haverom felhivta figyelmem arra, h feco nem a levegobe beszelt, illetve megis, es tenyleg benne voltam a radioban. meg nem tom pontosan h miket mondott rolam, most norikaval azon dolgozunk h lehallgassuk, de a tilos.hu-n mar megtalaltam belinkelve. :)

tajfestes: 2ik emelet, a belmagassag az egesz epuletben 4 meter korul van, ugyhogy be van galeriazva minden szoba. ott alukalnak komcsikaek furtokben. az egyutteles szo szerint megy, nem mint egy panzioban mindenkinek kulon feszek, hanem 2 -3 -4 ember osztozik egy szoban. ahogy latom, vannak fix helyek, amiket nem adnak oda guest-eknek. pld, ha Kamill atmegy 4 honapra egy masik kommunaba, senki sem fogja kiberelni a szobajat, ill az o reszet. most jott vissza egy lany vmi nagyobb kikuldetesbol. egesz helyes. khm...
szoval, az epulet bal sarkaban uldogelek most, elottem 2 gepen nyomjak a sracok a total annihilation-t vmi a szosz, a masik szobaban pokember epp most probalta fel vadiuj fekete dzsogingjat es vadul himbal. francusek merednek a monitorra es birkoznak az angol nyelvel.
ezen az emeleten van meg 4 masik szoba. ott nem tom kik elnek. lejjebb is akad 6 + furdo.
a foldszint ezen oldalan talalhato a konyha (cuisin), az epulet kozepeben van az ebedlo, arrebb a tv szoba. mogotte egy masik jatszoszabaval, ahol foleg lego-k lapulnak es a kenyersuto kemence. igy el is erkeztunk a jobbszarnyhoz, aminek foldszintjen raktarak, elokeszitok vannak, emeleten pedig, a tusolo plussz a nagy jatszoszoba. ami van vagy 50 nm es ebben van a csocsoasztal, ping pong asztal, dobszerko, erosito, hangfalak.
faraszto ez a semmitteves ma.

Nincsenek megjegyzések: