csütörtök, május 24, 2007

why my God, why?

istenunk, ki kegyetlen trefairol ismert es ostoba kovetoirol magahoz szolitotta a hard drive-omat.
igazan neheztelek ra es remelem majdani halalom alkalmaval brutus modra kest dofhetek a hataba, h aterezze fajdalmamat, amit elvesztett adataim es mentett jatekallasaim irant erzek.
come, outside, just u and me MF...

most pedig zen, nyugalom, normal zenei A hang, xanax.

tegnap megfoztem a porkoltot, izlet nekik csak nem volt eleg. nekem fura volt mert nemakartam nokedlival pocsolni ugyhogy rizzsel ettuk.
csuti leven a kertben indult a nap, en nem vetettem bele magam a munkaba nagyon, inkabb csak immel-ammal.

hallgassatok gus gus-t

2011
ezen sorokat ujra a gepemrol irom.
a vinyom teljesen kakukk lett. felforrosodott a vinyo majdnem 80 fokra es ez betette a kaput. megprobaltuk ujraeleszteni, de semmi hajlandoasagot nem mutatott. adrian, aki a legkockafejubb agrar kommunista azonnal a segitsegemre sietett. teszteltunk, nyomkodtunk, semmi eredmeny. a kispolcrol levett egy 20 gigas vinyot es nekem adta, h ne maradjak gep nelkul. igy tarhelyem 1/5-ere csokkent viszont gazdagabb lettem egy nagyon kellemes tapasztalattal. onzetlensegbol jelesre vizsgaztak kommunista barataim ismet.

ujabban magammal hurcolaszom teflonom mindenfele, hallgatom rajta a zeneket es fotozok. igy keszult a mai naprol is. irtam parszor a csutortoki dobozolasrol, h csatarlancban telipakolunk szazakarhany muanyagdobozt es 8€-ert aruljuk a piacon.

Nincsenek megjegyzések: