péntek, május 11, 2007

tender is the night

1000
Pentek reggel van. Mar egy oraja ebren vagyok. A pentek a takaritos nap itt. Nekifogtam en is, behoztam a ruhaimat a szaritorol. Teljesen mas illata van a szabadban szaradt ruhaknak. Szeretem.
Rendet raktam a lakasomban, feltettem egy Elvis lemezt, adtam inni a pacikaknak az ajtom elott es most irok par sort.
Tegnap ejjel fel kettoig voltam a nemet kislannyal. Nem volt semmi kulonos, beszelgettunk, setalgattunk a csillagos eg alatt. Allati romantikus, I know.
Vissztaterve a lk-ba eszrevettem h a lovak meg mindig itt tanyaznak. Vissza is setaltam megmondani Martial-nek, h talaltam vmi allatot az ajtom elott, mire o kozolte, h nem gond van ott egy kis kerites is (egy 5cm-es szalag, mint a bunugyi helyszineken, “lo hazard”) es a szalagban benne van az aram.
Nnna erre ma reggel magamtol is rajottem volna, amikor a nagy pacisimi kozepen belekapaszkodtam. Viszont azota nem kell hajegyenesitore koltenem…

Asszem a mai nap eleg nyugis lesz. Tegnap lekaszaltak, bebalaztak a fuvet a retrol. Nem kell mar azzal sem pocsolni. Greg megkert, h majd du segitsek neki betakarni vmit. Not a big deal.

Vmelyik nap beszelgettem egy comrade-dal es feltette nekem azt a koltoi kerdest, h megis mi a szent szart csinalok, majd a kommunista ev(ek) utan? Es azt a vmit merre csinalom? Es kivel?
Na igen, addig furodtem a hatalamas szabadsagerzet dicsfenyeben, hogy eszre sem vettem, h nincs elottem semmilyen uj cel. Ki akartam jonni egy kommunaba. Mission complete. Meg akartam tanulni franciaul. In progress. Aham… and so what?
Fuuuuuuuuuuuu…….
Jo persze meg egy honapja sincs h ittvagyok es meg maradok is joideig, en meg egyaltalan nem vagyok az a tipus aki tudni akarja h mi fog tortenni minden egyes percben. De vmire megis csak kellene jutni ezzel a kerdessel. Ugyhogy most elmelkedem is rajta. Csak meg ne artson. Ugyan, a nap sut, a levegot harapdalni lehet, olyan friss, Elvis gyonyoru dolgokrol enekelget, semmi sem arthat nekem.
Szoval mostani legvadabb almom, hogy eladom a lakasom es veszek egy farmot vhol nem tul messze Bp-tol, ahol majd elcowboykodom. Borikaval mar beszeltem es felcsillant a szep szeme…nnna o meg egy igazi cowgirl.
Addig viszont el kellene sajatitani az allattenyesztes es novenytermesztes alapjait legalabb. Hogy en ehhez mennyire kuka vagyok.
Igy maradhatnek a termeszet kozeleben es ha ugyesen csinalom, megha nem is 100%-osan, de a penzt vmennyire kizarhatom az eletembol. Esetleges gyermekeim meg szepen egeszseges kornyezetben cseperednenek fel. Nem mint az apjuk, 16 evesen kannasbortol butulva a parkban, a beton sakkasztalok oldalba hanyva. Szep idok voltak azok is a maguk modjan. Nnna vissza a temahoz.
Persze ehhez a bjutiful jovokephez meg szert kell tennem egy Mrs. Ticz-hez, ami amilyen hulyen hangzik a nevem tuti h nem angol nyelvteruletrol erkezo kisasszony lesz. Nem hiszem h van ember aki felvallalna h elete hatralevo reszeben, mint Csocsok Attilane mutatkozzon be. Igy bolygonk no lakossaganak nem tom hany %-a, de gyanitom jopar nember ki is van love…ez az en formam.
Megint elkanyarodtam az eredeti problematol. Csapongok…
Szoval egyik terv ugye, venni egy farmot, es ott elgazdalkodni, amig a hatam meghajlik es 79 evesen bevegzem utban a pottyantos wc fele. Bizarrrrrrrrrr.
Lehetne vandorolni is. Orszagrol orszagra, kommunarol kommunara. Meg ide oda. Longo mai-nak van 10 cooperative-je. Meg Costa Rica-ban is. Ha eleg kitarto vagyok meg verhast is kaphatok, vagy mi a szosz van arra. Vagy Porto Rico-ban? Mindegy, kulonben is ha a delfinek olyan kurva okosak, akkor miert laknak iglooban.
Ennek a legnagyobb elonye, h a budos eletben nem kell tobbet penzzel baszkodni, es a nature garantalva van. Viszont nem egy settle down type elet, meg ocskosok is messzi lennenek. Fene…
Ohhhh heartbreak hotel, istenem, koszonom h napfenyt, meleget es Elvist teremtettel. Kiraly vagy, ja nem az O.
Vissza is lehetne integralodni es szepen 9-17 eletet elni. Honaprol honapra. Penzecsket felreteve, h 5 honap sporolas utan legyen egy uj mosogepem meg ilyen dolgaim. Najo nevezzuk ezt Plan Z-nek.
Asszem jelenleg az ittletre fokuszalok, nem vagyok Xman, nem latok ennyire elore a jovobe…

1242
kezembe kaptam egy gereblyet es megfesultem az anyafoldet a haz elott. annyi port sikerult benyelnem + beinhalalnom, h az elobb amikor tusszentettem egy foldkupac lett a helyen.

1932
delutan meg sort keritettunk egy kis festegetesre. egy evben egyszer a meleghazakat lefujjuk feher festekkel, h vmit megiscsak szurjon a bearamlo napfenybol. 3 ember, egy targonca es 2 festekpisztoly kell ehhez.
osszeontottuk a kevereket, Kamille allt a traktor elejen es fujta a meleghaz tetejet, Greg vezetett, en meg sprickoltam az oldalat. amikor sikerult szeliranyba allnom kaptam a pofamba rendesen, mint ahogy az majd a fotorol atjon. nem baj allati jol erzetuk magunkat.

holnap moziva valtozunk. meghivtunk sok sok embert egy kozos filmnezeshez. nem tom mi lesz a film, de vmi politikai akarmi. utana meg Ivo szulinapjat unnepeljuk, ugyhogy dj-zem is majd kicsit.
ma este meg be kell allitani a projectort, ugyhogy este azon fogok Rambo-t nezni. jippieee....

give yourself a treat...

Nincsenek megjegyzések: