hétfő, június 30, 2008

minimal

a letöltött gusgus mixet hallgatom, közben bólogatok, tekergőzök a fejemmel és úgy általában happy vagyok.
a hétvége élménydús volt. pénteken germánlával főztem, a csaj mindent túlgondolkodik, ráparáz, bonyolít, élmény vele lenni. én csak röhögök rajta és ezzel az őrületbe kergetem. a kaja jól sikerült. én főzés közben előre hoztam a dugi pálinkát és a kislány szájába adtam, hátha ellazul. 2 pohár után letiltott, mert elmondása szerint bebaszott mint gép. én befejeztem az üveget. nnnna én bebasztam mint gép. még dobtam rá egy kis borocskát, barna sört. 2 körül vettem irányba a lk-t. 3kor léptem át a küszöbét. 3 óra 05-kor koszos ruhában félájultan feküdtem keresztben az ágyon.

szombaton reggel úgy érzetem magam, mint akit agyonütöttek. segíteni akartam a többieknek házat díszíteni, de pár perc naponlevés után visszafordultam és inkább a dögmeleg lk-ban aludtam még 2 órát. délután 5-re újra embernek éreztem magam. lefürödtem, kivasaltam a fekete ingem és munkához láttam. köttek szépen sorban a vendégek a partyra. hannes és én üdvözöltük őket. igazán testhezálló feladat. közel kellett állnom a franciák testéhez és jegyet árulnom nekik. a végére egész belejöttem. a franciák szeretik sztem az érdekes nevü külföldiket. az attila-val teljesen jól elvannak. meg is jegyzik és a nevemen szólítottak egész éjjel. jól esett.

a banda Dr. Bajan istenien muzsikált. oroszul énekelnek, közben rokkenrollos, balkános, bajanos. ha vki nem tudná akkor a bajan az orosz tangóharmónika. tegnap este jól berúgtam velük, úgyhogy mindent tudok róluk. :) sőt hazamegyek és felveszem a kapcsolatot vmi folk bandával és elhozatom őket bp-re. látnotok kell. tényleg kibaszott jó. csinálunk egy underground ötök, mulatságot. ezúton kérlek is titeket, ha van tapasztalatotok, ismerősötök, kedvetek, akkor beszéljük ezt meg. komolyan ki kellene bérelni vmi helyett és mulatni egy nagyot. talán a szilvuban...

szóval, jöttek a vendégek, ettek, ittak, mulattak. mi is velük. a sör annyira rossz volt, hogy a végén már meg sem ittam. a koncert után magunknak nyomtuk a zenét. persze manu chao, goran brego meg mindenki aki balra van. kicsit azért beleköptem a levesükbe. mint royale - from rusholme with love-val. táncoltak. jah
megforgattam 2 ukrán lányt. illetve csak a zöld ruhásat, a másik forgott magától. kedvesek aranyosak voltak, meghívtak ukrajnába a longo mai-ba ahol élnek. jah, egyszer el kellene nézni oda is.

jött egy új lakó is. egy 17 éves chillei lányka. apukával volt még első este, és nagyon meg van szeppenve, mert fater lelépett, ő meg nem ismer senkit. próbáltam beszélgetni vele, de minimum légkalapáccsal töri az angolt. 4 hétig lesz velünk.

tegnap lementünk a tengerhez. 32 kommunista szált ki a parton a fehér furgonokból és üvöltve vetette magát a hullámzó kékségbe. állati jól esett. csak lebegtem a sós vizben, majd megunva azt a partra vetődtem. azt is hamar meguntam. 3,5 fél órát szerencsétlenkedtünk a beach-en. nem értem a lényegét. dögmelegben fekszünk a homokban. akármelyik oldalról nézem, nincs értelme. mert tavacska mellett, fa árnyékában, pecabottal, hűtött sörökkel van értelme. csak így van. mindegy, a sors kegyes hozzám és hálát is adok, amiért ilyen szép helyen unatkozhattam.

ma ébredés után a kertbe vezetett utam, paradicsomot kötöztem, meg a paprikáimat. annyi termés van rajtuk, hogy hajlonganak, ma délután le is kell szüretelni. amikor visszajöttem a ház elé a többiek felhívták a figyelmem arra a tényre, hogy nem vagyok normális. ebben a hőségben, nem szabad a melegházban dolgozni. hát kutyául is éreztem magam. nadrágom, pólóm, sapkám izzadtságban tocsogott, zuhany alá ugrottam és fél órán átt csurgattam magamra a hideget.

most egy kényelmetlen széken, a seggemet elülve gépelek, a gyomrom meg kilukad. megmértem magam tegnap és eddig 3 kilót adtam le. hmm 2 hét alatt az nem rossz. a szitu az, hogy nincs kedvem megenni ezeket a kajákat. egyrészt kurva meleg van, másrészt minden ételnek zöld a szine. sokkal több kéket meg pirosat kellene ennünk. állandóan iszom a jéghideg tejet, abból nyerem az energiát. de semmi főtt ételt nem tudok letuszkolni. cukkinit meg pláne nem. sebaj egy kis diéta rám is fér. otthon úgyis bezabálok majd minden vackot. :(

2 megjegyzés:

isoman írta...

"3,5 fél órát szerencsétlenkedtünk a beach-en. nem értem a lényegét. dögmelegben fekszünk a homokban. akármelyik oldalról nézem, nincs értelme."

ezt köszönöm!
májkle

Névtelen írta...

te sem vagy egy napozos tipus ezek szerint...
s65