szerda, július 02, 2008

oh my... oh my

sorokat akartam teleírni okos gondolatokkal, de nincsen olyanom, másrészt elálmosodtam. mert sose tudom megállni, hogy olvasgassam régebbi írásaimat. de az jó h álmos vok. nehezen alszom ebben a dög melegben. a szúnyogok sem kellemes társaság.

ma relatív későn keltem, fél tízkor. a kertben találtam az elvtársakat. segítettem gyomlálni. neteztem, olyanok vannak hogy bekaki. nem bontom ki, de üdv mindenkinek a tilos-ról.

du begyűjtöttem a paprikákat, meg 280 kg céklát. pénteken konzerváljuk.

egy órával később van már. 0120. egy szemet nem tudtam eddig aludni. a szokásos nóta. a meleg és a szúnyogok. de ez így nem mehet tovább. bemegyek a boltba és veszek vmi szerkezetet, ami meg fogja ölni őket. megteszi egy konnektorba dugható, nem tom milyen elven működő micsoda is, de a legjobb egy olyan készülék lenne, ami tele van apró szúnyog kalodákkal és még bele is vonzaná őket. nincs véletlenül olyan még apróbb állat, ami a szúnyogok vérét szívja? irónikus lenne. a hétvégén grange neuve-ben lesz fesztivál. tudom, hogy majd odamegyek, de egyre kevésbé van hozzá kedvem.

megint a gusgus mixet hallatom… meg a chillei lánykát, ahogy köhécsel itt mellettem a sátrában. én vok az egyetlen, akivel beszélget. sztem ezért sem költözik be a házba.


1305

éjjel 2 körül elaludtam, de elhatároztam, hogy nem fogom ezt játszani minden nap. ma reggel a kertben kapirgáltunk kicsit, majd felszerelkeztem fúróval, sarlóval, kalapáccsal, szögbelövővel, ollóval, szúnyoghálóval, tejjel és nekiláttam minden rést behálózni.


asszem készen is vagyok. így most minden ablak nyitva, de rajta háló, bogarak nem csak a szél jön keresztül.


tegnap nagy videózást csaptunk a csillével, megnézettem vele a kill bill meg a matrix 1-et. ma meg majd a rambo-t.

tényleg senki mással nem beszélget, fura egy tyúk, ül az árnyékban, olvas meg ír, néha odajön és segít, ennyi.


kaja... tegnap marciel májat sütött, birka májat. engem ezelött a térképről le lehetett kergetni vele, de itt olyan finoman készítik el, hogy megettem 3 tányérral és most lemegyek és ebédre is teletömöm magam vele. éjjen a máj.

2 megjegyzés:

Teréz Koncz írta...

http://bonjourlafrance.net/france-trains/tgv-mediterranean/schedules/paris-ile-de-france-aix-en-provence-marseille-toulon.htm

Ez az. 2:38 alatt ott van elvileg Avignonban, de aix-en provance-ban is, ha izé.

Teréz Koncz írta...

18:46-kor indul a TGV Paris-ból, és 2:38 perc az út. Ez azt jelenti, hogy kb. negyed-fél 10kor leszek ottan. Hát ez. :) Már készül az útlevelem, volt egy kis gebasz, kedden veszem fel. Szurkojj