kedd, június 17, 2008

first day here

ezt már a fenti netező szobából írom, mint megannyi másik post-ot anno.

lentről tányér csörömpölés hallatszik fel. nem hat meg, első répa vacsorámat ezennel ki is hagyom. bár lehet, hogy nem is répa. de akkor meg tuti hogy zöld a színe.

ma reggel flo-nál ébredtem. bekaptunk pár falat kolbászkát, kikisért a pályaudvarra és délután kettőkor felszedtek az elvtársak st martin de crau-ban. megérkezvén nagy puszilkodások. lesmároltam vagy 20 embert. lakókocsim érintetlenül, a délutánom rá is ment, hogy rendbe szedjem, kitakarítsam, összerakjam a lemezjátszóimat. kis szépséghibája még van a dolognak. nem folyik az áram. de majd holnap kilobbizom, hogy legyen.

milyen újra itt? vegyes...

morgó, aki sose kertel, közölte, hogy nem hitte volna, hogy valhalla viszont lát.
a többiek lassan kezdenek visszafogadni. de megvolt megint a kisértet érzés.

szóval összepakoltam az lk-t, majd fél hétkor hátramentem a kertbe, mert elkaptam egy beszélgetést arról, hogy cukkinit fogunk betakarítani. ott greg és egy új lány traktoroltak. én hátrahoztam a másikat, a kis pirosat. szedtünk cukkinit, dolgom végeztével ping pongoztam egy kicsit, letusoltam és nemrég paula és greg közös vadiúj gyermekét ünnepeltük.

a játszóterem most moziként funkcionál. felhoztak egy pc-t, rékötötték a projektort és meccset néznek esénként. amikor otthagytam őket akkor pont az olaszok alázták a francia válogatottat. nem kis feszültség volt a teremben.

a kisbaba tündéeri. múlt szombaton született, gyűrődik a feje minden irányban és mindenki tutujgatja, meg gügyög hozzá. azt hittem, hogy az ennyi idős babákat még karanténban kell tartani, de itt úgy látszik nem ez a módi. egyébként itt is született, nem kórházban.

a kommuna még mindig gyonyörű. zöldellnek a rétek, feljebb bámulva méregzöld fenyők, még feljebb emelve a tekintetünket a világoskék égbe botlunk. a két lovacska békésen legelészik, a kutyák is megismertek és nem harapták le a tökömet. csatlakozott még hozzánk pár száz szúnyog is, úgyhogy holnap első dolgom lesz betekerni a superU-be és venni egy szúnyog riasztót. a vérszívók elhozták légy haverjaikat is. napközben nem lehet nyugton ülni 3 percet sem. de ez ezzel jár.

talán udvariatlanság nem velük vacsorázni, de az étvágyam otthon hagytam. érdekes egy dolog ez. otthon állandóan éhes voltam.

Nincsenek megjegyzések: