szerda, június 04, 2008

pingu

új hobbim van
linuxot telepítettem a gépemre és most is onnan írok.
ez picit vissza is vett a designelős amúgy is gyatra teljesítményemből.

főnökkel ezen a héten megbeszéljük a repjegyet

kifizettem öcskösnek a laptopot, nem lógok már pénzzel neki. le is gatyásodtam azonnal.

ádinál még mindig nem voltam. szégyen tudom.

tegnap bementem a citybe, taliztam edittel. útközben benyomtam egy sört a mexikóira menet. majd leszálltam az operánál egy másikért.
lementem a szilvuba egy harmadikért plus haverok.
megérkeztünk gödörbe négy és kótyag.
beszélgettünk sokat éjjelivel meg hazajöttem.

nyúlfarok

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

...talán még nem torzította el a személyiségedet a pia, de már keskeny jégen jársz... :(

Névtelen írta...

leírva többnek látszik, de sztem is elvetettem a súlykot kicsit.
de tegnaptól új ember leszek...
s65

Névtelen írta...

...de jóóóóóóóóóóóó :DDD -- erőt, egészséget hozzá -- ismeretlenül is drukkolok, hogy valóban így legyen... _gabi