péntek, június 20, 2008

áprémidi

délután se szó se beszéd bevonultam a lk-ba és kiolvastam a patkánykirály c könyvet. már vagy 25x átrágtam magam rajta, először 14 éves koromban vettem a kezembe. (itt lehet hahotázni)
az a fickó írta, aki a nagysikerű shogun sorozatot, amiből csak valami japán halandzsára emlékszem.

ejtőzöm itt. elvtársaimmal franciául beszélgetek, igen szerény keretek között. minden mondatomat 2x megismételve. a tihanyi visszhangra már rávertem pár kört.

nem szocializálódom túl sokat. már régen egyértelmű az, hogy nincs sok közös témánk az elvtársakkal, az pedig, hogy nem is tudjuk megvitatni azt a keveset ami van szintén napnál világosabb. nem leszólom őket ezzel, csak tény és kész. ahogy elnézem az új lányt, abban a mamuszban csoszog amiben én is amikor idejöttem tavaly áprilisban.

Nincsenek megjegyzések: