kedd, június 17, 2008

repterek

Nnnah, itt is vagyok.

Paris- beaouvais vagy mifene. Letettem arról h megtanulok majd ebben az életben helyesen franciául írni. A reptér nem nagyobb, mint a zugló tesco és most ingyen netért könyörgök az úrnak, mert 6 óra várakozás áll még elöttem. Most dől el minden... az alkalmazások próbálnak netet találni. :(

asszem ez nem jött be. Piros pont hazám repterének, ahol free wnet áll készen szolgálatunkra.


Akkor írok. Fura jelenségnek tartom a tülekedést. Főleg ha a reptéren esik meg, a beszálló kapu előtt. Adva van a kapu másik oldalán ugye egy busz, ami elvisz egy repülőgéphez, ami mindenkit kivétel nélkül elszállít ugyanoda.

Nos amikor megnyílik a kapu és lehet mutogatni a beszállókártyát, akkor megrohamozzák a népek és egymás hegyén hátán állva tülekednek. Miért? Ülőhely nincs is a buszon. Egyébként is megvár majd mindenkit. Kurvára nem értem. Talán h jobb helyet kapjanak a repülőn? Mi lehet ott a jobb hely? Ablak mellett? Szárnynál? Mindegy...


beszéltem kicsiFlo-val. Este jönnek elénk. Kocsi nincs, majd metróval bumlizunk haza hozzájuk. Remélem nem okozok gondot azzal, hogy ma éjjel ott húzom meg magam, de ő ajánlotta fel. Anyway.


Beszéltem a kommunával is, szigorúan csak franciául, vadásztam össze a szavakat, hogy értésükre adjam, itt vagyok, marseille-ben alszom, jövök holnap, de elötte még hívom őket. Biztos, ami biztos angolul visszakérdeztek. Gondoltam, hogy elütöm majd az időt azzal, hogy csajokat figyelek, de egy öreg banyán kivűl, aki ráadásul mellém telepedett le sehol senki. Még egy ócska mcdonalds sem. És még a kommuna a préri, mi?


Emberek harcolnak a táskáikkal, pakolnak veszettül, mert ryainair nem engedi becsekkolni azt, akinek egy grammal is nehezebb a bőröndje. Norbi alexandrával karöltve sem figyeli ilyen elszántan a mérleget, mint az itt szolgálatot teljesítő légikisasszony.


Fehér egyenruhás rendőrök járőröznek. A szék amin ülök kényelmetlen és fogalmam sincs mit használjak egéralátétnek ha diablo-zni támad majd kedvem.


Kaptam t-től egy könyvet. Hogyan káromkodjunk franciául. Már kiolvastam. Még mindig a pütádömerd a legjobb...


a repülőn legszélen ültem. Állandóan attól féltem h kilógó könyökömre vagy lábamra tolja majd, az amúgy igen szemrevaló stewardes a hatalamas fémkocsiját. Nórika brightonban egyik évben vizsgafeladatként repgépfotelt tervezett. Nem tudom, h amiben én ültem hányadéves diák fércműve volt, de sehogy sem tudtam elkényelmesedni.

Nah mégsem jó, újra a bőröndöket pakolják. Kicsit be is vagyok szarva én is. Nem azért mert nehéz a tatyó. Pont 15 kiló. Hanem, mert vettem a duty free-ben 2 üveg vilmost. nem tom, hogy felvihetem e majd a gépre. Nem bírtam ki h ne vegyek. Egyet az elvtársaknak. Másikat magamnak. Remélhetőleg lakókocsim magányában fogyasztom majd el, esténként egy két kupicával. Feltéve egy lemezt és sírva örülve annak, hogy megint ott vagyok. Rosszabb esetben, lakókocsi foglalásban lévése miatti bánatomban, egyszerre felhajtva az egész üveggel, sírva azon ,hogy megint vmi ökörrel kell megosztanom szobámat. Majd kiderül.


15.16

még 5 óra van hátra felszállásig. Ha mázlim van akkor 3,5 óra múlva berakhatom a táskám a gépbe.

Nézd mán.... társaságom akadt. Remélem nem tud magyarul. Itt egy töküres reptér és mellém huppant le. Idegesen babrál. Zavar a közelsége. Kicsit be is fejezem...



15.28

megint itt. megbeszéltük ki kivel van. azt remélte h van net a gépemben és megnézhet ezt azt. ezért ült le mellém. most meg csak puffog meg lesi, hogy miket irkálok. este hétkor indul a gépe, de nagyon remélem, hogy nem boldogít itt engem addig. mindenkinek nyugta van. az emberek felteszik a lábaikat a bőröndjeikre és úgy alszanak. praktikus és el sem lopják. ez a nő meg itt görnyed rá saját térdeire, hatalmasakat sóhajtva, szemmel láthatóan kurvára szenvedve és unatkozva. nemsokára elindulok venni egy üveg ásványvizet és jól elbújok, máshova verek tanyát.


16:44

eddig diabloztam. a nő lelépett, mert konnektort keresett. leült a helyére egy idős francia nő a barátnőivel. nnna ez a tyúk azzal nyomatékosított minden mondatot, hogy előrehajolt amikor mesélte, majd visszahuppant a széktámlára. mivel ezen székek össze vannak vasalva így hamar tengeribeteg lettem, ahogy a banya dobálta magát.


kis mexikói lányka is itt ül nem túl messzi. olyan kanári feje van.


kb. óránként indul gép. akkor nyüzsi van. a monitorig nem látok el, fogalmam sincs hova mennek.


már nagyon unom az üldögélést. ha lenne vmi kényelmes fotel akkor nem hisztiznék ennyit. de ez egy vacak fémlóca. hallgatom egyik régi bunnyval közösen készített mixemet. nem is rossz. borzalmas.


egy tábla szerint innen 5 perc sétára található egy mc donalds. kecsege. kecsegtető.


18:20


kiolvastam az oidipust. és még mindig nem check-elhetek in. bár sztem nemsokára már megnyitnak egy terminált. ilyenkor szoktam kb. eljönni a webáruházból. most meg itt ülök, párizstól pár kilóméterre, arra várva h tovább repítsenek franciahon déli partjára.

remélem Flo megérti majd h a wilágon semmi kedvem sincs marseille-ben bandázni. otthon benyomnék 2 sört és aludnék holnap délig. majd vonatra pattanok a st. charles-on és leszállok de crau-ban. oda kijönnek elém elvtársak. onnan nem tudom mi lesz. de móka, az biztos. kiváncsi vagyok mi változott amíg nem voltam ott. legnagyobb újság nyilván paula és greg közös gyermekének wilágra jövetele lesz. julien nevű germán tinédzserünk, aki télen borzolta az idegeimet, már hazament über alles-be.


még mindig a mixet hallgatom, bunny sem normális, enya-sail away-t mixel. :P ezt szeretem ebben a szakmában.

amire ursula 1000 cha cha cha-t rakunk. mondanom sem kell, 0 sikerrel.

gyűlnek az emberek, akik szintén egy repülőn utaznak majd velem. kisgyerekek kergetik egymást. egyik egy hatalmas lecsó patkányt cipel magával.


már kevesebb mint 2 óra van hátra. még jó h otthon is késett a gép egy órát. kevesebbet kellett itt csöveznem. te hogy milyen hájas rendőrnők vannak. megnézném amint ez a tehén egy rablógyilkos után fut és kerítésen ugrik átal. ha elkap tuti kiüti vagy 7 fogad, de addig meg ötször elszaladsz. az 2 a rablógyilkos javára.


„i am looking for freedom” így kell ezt csinálni. david hasselhof a kirájjjj. csekk in


19:02

becsekkoltam. táskámra rátették a markukat. nálam van a laptopom és egy nylon szatyor, benne 2 üveg pálinkával. asszem kócos fejem, hajszerkezetem teljesen lefagyasztja őket. mikor átjöttem az ellenőrző kapun úgy megmotoztak, ahogy még senkinek sem sikerült. diadalittasan talált is nálam egy bankkártya nagyságú gyanús tárgyat, amit a fémdetektor visítva kijelzett. egy orbitos karton volt. benne még 2 rágóval. ezt látván egyből gyanússá vált a pálinka is. mikor vettem? mondom pár órája. hol? budapesten. hol a blok? ott a zacsiban, de ha elolvasod, akkor megmotozlak én is, de úgy istenien. nézegeti, majd tovább enged. gyanús vagyok még magamnak is. találtam netet is. csak egy bankkártya szám kellene. lehúzás az egész.

ettem ma eddig 2 sajtos-párizsis szemlét. egy tábla piros mogyorós csokit. és ittam egy fél lityó multilét még ferihegyen. itt piszokdrága minden. most azon gondolkodom h anyámpicsáját e amiért nem vettem cigit, vagy úgyis árt az egészségemnek.


ne feledjük, hogy a kommunában nem csak az a jó, hogy természet anya és francia nyelv, hanem az egészséges táplálkozás és a fizikai munka is. tervbe van véve a lebarnulás, lefogyás, méregtelenítés és némi izomfejlesztés.

bementem a duty free-be itt is. három lépést sem tettem meg amikor mellém került a secu ember. belekukkantott a szatyromba, majd mérlegelve a helyzetet a zacsit gyorskötözőszte össze és nem a csuklóm. értek én a jelbeszédből, akár még kompromisszumra is hajlandó vagyok. hajat nem vágatok és borotválkozni sem fogok, fesűt se hozzanak elibém, de ha ennyire akarják, akkor ezentúl rendszeresen sapkát hordok és fürdök is.

Nincsenek megjegyzések: