hétfő, június 02, 2008

insomnia

hajnali négyig vergődtem és kurvára nem ment a dodo. sok volt a múlt hét.
péntek éjjel nem tom mivolt, de tuti h ittam. szombaton megjött cukorka és gyermek.
kaptam ajándékot. megismerkedésünk történetét képekben illusztrálva. csodaszép. bescannelem ma és megosztom veletek.

benyomtunk egy üveg pezsgőt, felvettük a szépruhánk és átmentünk tündi-sinkóhoz. ott sörök, bodza, laposüvegben whiskey. mokkába menet aszalódtunk a sok heringgel a buszon, beérve még több pia tánci tánci. nem szokott velem előfordulni, hogy elmegyek egy buliba és nem nézem a csajokat vagy nem figyelek a zenére, de ezúttal szartam mindenre, csak jóléreztem magam ihaj csuhaj, dölöngélés, zavaros beszéd, kótyag.
megjött borika, később öcskös. ő haza is vitte kis csapatunkat. én akkor már a fűben akartam aludni a házunk elött. vhogy felmásztam a szőnyegig és 11-ig dodo.
ébredés után a gangon randalíroztunk. gy-t fotóztam riherongynak öltözve fókával a keziben. miután elsiettek a délibe elkezdtem takarítani és suzykára felkészülni. este pihenőt tartottam és aludtam másfél órát. s kisteherautóval érkezett, amit dugig pakolt ruhácskákkal, cipőkkel, kellékekkel. dejó h nem lány vagyok. a hétnek van 7 napja, nekem van 8 polóm. u do the math. átjött t is. ő maradt is, suzy balra el vámpírhoz.
és jött az álomtalanság. all night long. csak beszéltünk, mindenféléről, a felének sem volt értelme, közben fülledt meleg, ventillátorból prüszköl rám a huzat, nem volt jó.
reggel gyomorgörcs. figyelmeztetés, hogy ne folytassam a múlt hetet. hagyjam abba az iszogatást. mert a tütüke nagyon ment. szinte minden nap.

ma itt vagyok melóban. főnökkel beszélnem kell provence-ról. villamost kell fabrikálnom és ami a legfontosabb el kell mennem öcsémhez.
ádinak sznapja volt, de nem jutottam el odáig h felköszöntsem, és ahogy elnézem a zombie fejem ma sem fogok. nem szép dolog de hulla vok.
hazamegyek megnézem a tango és cash-t és elalszom...

Nincsenek megjegyzések: