vasárnap, június 15, 2008

before...

suzykának hátrahagyok dj yoda-t. művelődjön csak. most is az szól amíg a fürdőszobában tollászkodik. nem is... a kukával harcol.

szavakat keresek, hogy történet kerekedjen.

a holnapon gondolkodom. 7 óra dekkolás párizsban a reptéren. az nem kevés. egy könyvet viszek magammal. szopokhlész-oidipusz király-t.

sikerült kurtán furcsán elbúcsúznom pár barátomtól. t-től egy villamos megállóban váltam el, mondván ágyő, c ya soon.
kiságival telefonba intettünk búcsút. vlagyikkal is ugyanígy meg vickyvel.
egyedül májkellel töltöttem el huzamosabb időt. tegnap este találkoztunk a gödörben, de nagyon lehangolt mind a kettőnket az eső, a sok tinipunci, az egész ottani herce hurca. inkább felmentünk hozzájuk, felfegyverkeztünk pár alkoholegységgel és megbeszéltünk mindent.

májköllel szoktunk ilyet csinálni. amikor először hazajöttem a kommunából akkor is nála kötöttem ki a szilvuban, ugyanígy átpofázva az éjjelt.

reggel hazasétáltam a nyugatitól. úgyse látom most a belvárost jóideig. nem is igaz. 2 hónap. elszáll majd nagyon gyorsan.

nehezemre esik a mondanivalómra koncentrálni, mert jó zene szól, gyerek mesét mesél nekem egy másik ablakban, fáradt vagyok és nincs mit mondanom. így igazán level 5.

telepakoltam új táskámat, vettem a tescoban piros aranyat, erős pistát és rengeteg élesztőt. hazajöttem, megnéztem a receptes könyvet és kiderült, hogy sütőporra lett volna szükségem. mi a faszt lehet csinálni az élesztővel? és miért emlékeztem arra egyáltalán? suzy szerint isteni arcpakolást lehet összehozni. great. egy darab ragyás kommunista sem lesz hamarosan provence-ben.

felötlött májkelben h egész nagy poén lenne kijönni autóval, telipakolva jóbarátokkal, majd együtt hazajönni. csodás terv. szorgalmazom. :)

most pedig beállok a niagara alá.

Nincsenek megjegyzések: