hétfő, június 16, 2008

disznótoszó

kurva meleg van a reptéren. itt ülök az 5ös kapu elött. 10 perc és kinyilik. buszon tovább visz a röfülőhöz.
itthon praise the lord van ingyen wifi. szóval chatelek, meg lököm a sódert.

este még diablo-ztam kicsit, majd beájultam. nem felejtettem el betenni a kolbászt a bőröndbe. az élesztőt sem. bár t szerint, aki titkon meglepett itt ferihegyen, sikerült duplán is megölnöm az élesztőgombácskákat. egész éjjel a fagyasztóban, plusz ma majd a röfülőn. fasza... beperlek mindenkit, ez nincs a csomagoláson.

borika stoikusan elhozott a dugóban ferihegyre, itt ugye találka t-vel. megjött öcskös is. bár vele csak pár percet tudtam beszélni.

beszállás van... folytatom

11:17

bemondták h késik a gép.
a duty free-ben vettem 2 üveg vilmos pálinkát. remélem felvihetem a másik gépre is. hülye érzés lenne benyomni mind a kettőt, h kárba ne vesszen...

elöttem francia hippik vedelik a johhny walkert. állati jó fejnek tünnek. fenébe a francia hippik magyarok. mindegy. akkor is jó fejek
táskámat átjárja a sajtospárizsi szag.
bőröndömet a rohadó élesztő.

lehet h kitiltanak az országból.

Nincsenek megjegyzések: