szerda, június 18, 2008

2nd night

nem vagyok vmi kreatív ami a címeket illeti manapság

fél négykor nem mentem be a superU-be söröket, meg szúnyogírtót venni, mert háromtól már újra téglákat hordtam. nem ám ilyen vacak előregyártott könnyű lukas téglákat. hatalmas sárga böhöm masina sajtolja mellettünk az egyenként legalább 8 kilós csokiszínű téglatesteket. szó szerint. ebből vagy ezret adogattam ma a munkásosztály kezibe. este hétre már a létező összes istenhez könyörögtem, hogy hagyjuk abba, haszontalan. gondoltam hátha a majáknak volt igazuk, már emberáldozatra készültem amikor kifogyott a gépből a föld és úgy döntöttünk, hogy "on arret". mindent fonetikusan írok, mert máshogy nem tom.

a délelötti gyomlálásnál leégett a hátam. de okosan már ahogy az első fájások jelentkeztek óvintézkedtem. az első fájásokat egyébként szeretett elvtársam hozta hátam tájára, amint jól hátbavágott, h "salut attila". én kiugrottam a zoknimból és konstatáltam, hogy ideje felvenni egy pólót plus SENKIT sem engedni mögém. azóta forgok mint a ringlispiel.

hét körül abbahagytuk a házépítést, én letusoltam, majd beheveredtem a lk-ba. kilenc körül keltem fel, arra hogy a predator2-nek megint vége és ideje vacsizni. ne félj nem volt most válogatás. a vasszöget megettem volna. ha lenne szögünk. helyette saláta, fött tojással és paradicsommal. plus főtt tészta sajttal és pestóval.

vacsi után kihoztam a hűtőből a vilmost, kinyitottam, a többiek felhördültek, de mindenki dugta a poharát. igazán vicces ahogy pálinkáznak. vizes poharat félig töltik, majd nyalogatják. ehhez sem értenek, csak a földtúrás.

holnap csütörtök, mint megtudtam. hamar elszokik az ember a napok számolgatásától. megvan már a prg is. betakarítás, dobozolás. nem is baj. megleszek egy napot téglák nélkül is.

ma is elalszom vmi hülye filmen... éjjek én.

Nincsenek megjegyzések: