péntek, június 13, 2008

log

kiutazás elötti napok
munkát már magam mögött hagytam. tegnap elköszöntem szépen szabitól és a titánoktól.
bementem a szilvuba, megnéztem egy meccset, jól felidegesítettem magam rajta. bíró anyukája valszeg csuklott eleget.
16 perc alatt hazatekertem. rekordidő. sima ügy. a z se normális, aki nem bringával jár városunkban.

itthon várt t. sp-t néztünk. dodo.

reggel szembesültem a ténnyel, miszerint bőröndöm megadta magát. lóg a füle, kivan a bele, sérülten fekszik a földön, szóval eléggé úgy néz ki, mint egy kuty amivel elbánt az élet meg egy kamion.

t-vel elmentünk brassóizni. februárban jöttem haza és még nem voltam kedvenc éttermemben.
brassóit nem kaptunk de így is otthagytam fél tányér zsírban tocsogó sertéspörit. nem bírta befogadni a gyomrom.

elindultunk kuffert lőni. sugárból árkádba, majd vissza a sugárba. be is szereztem egy hatalmas, fekete utazótáskát. beváltottam a forintjaimat euro-ra. hazajöttem, lefürödtem és elindultam budára ádám öcsém ballagására. erről mit írjak? káosz a köbön így külső szemmel. plusz nagyon fura látni egy 8.os osztályt. az összes srác kiskölöknek tűnt a csajokhoz képest. más szemmel nézem már nyilván, de vajon mi is ilyen kis kretének voltunk? én mindenképp.

nem mentem már fel anyuhoz. hazajöttem összepakolni táskámat. megtömni 4 pólóval, 5 trikóval, 1 nadrággal, 7 gatyával, zoknikkal... tökmindegy... ruhákkal stb.
a régi gázoltkutya bőröndöt meg megtöltöttem a maradék ruhámmal. majd a pincében megvárják visszatértem.

cukorka és gyerek megkapták ma kis ajándékomat és nagyon örültek neki. boldoggá tesz.

megjött suzyka és beszélgettünk. szinte már fura lesz nélküle élni. őt is megszerettem. mennyi csodás ember vesz engem körül. dejó nekem. nem vok részeg, don't worry...

lassan éjfél és kurva kajás vagyok. sajna suzyka is biomokukka. müzli meg joghurt cuccok vannak itthon.
el ne felejtsek holnap pár karika kolbászt venni. a pálinka miatt nem aggódom, azt nem felejtem el.

flo várni fog rám marseille-ben. érkezésem estéjét vele és nála töltöm majd. másnap valamikor majd átvonatozom crau-ba és eggyé válok újra elvtársaimmal. várom.

Nincsenek megjegyzések: