vasárnap, november 30, 2008

megint itt és még álmos sem vagyok

hogy működik a fájdalomcsillapító?

mert,

adva van ugye egy állandó fájdalom. aztán hammm bekap. vár egy kicsit, fájdalom csökken, majd megszűnik. és újra mosolyog. majd véletlenül belerúg a fürdőszobaajtóba, úgy kisujjal. az meg fáj- akkor hol a csillapító?
aztán eltelik sok sok óra. 6 vagy 7 és a torkom elkezd megint szépen lassan kiszáradni. ezzel vissza is jön a fájdalom.

szóval hogyan működik?

más téma.

megnéztem a Tarzant. érdekes egy film volt. persze megértem h nagymami belezúgott abba a kajla úszóbajnokba. meg is kell hagyni, hogy úszni azt tud, sikerült úgy megírni a filmet, hogy legyen benne autós üldözés helyett (hülyén nézett volna ki a dzsungelben) egy kajmános üldözés. legszebb benne: johhny fiú aka Tarzan ezerrel úszik, komolyan ilyet még nem láttam pedig sose nézek sportközvetítéseket, a csóka úgy suhan a vízben, mint egy motorcsónak. aligátor ott lohol nyomában. harapja a vizet. tarzan csak úszik és !!!!!! elkiáltja magát a szokásos ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ módon. miközben a feje a vízben. agyam ledobta a szíjat. majd felpattan egy viziló hátára, nyom rajta egy kézifékest, onnan vissza a vizbe és ott a part nem messze.

az is említésre méltó, hogy kb 30 perc alatt egy fél vadaspark állat álományát megfojtotta.

megint más.

holnap semmi kec-mec nem lesz. felkelek, reggel 8kor felhívom a körzeti orvost. nem tom h remélem a dokim délelőtt rendel, bár érdekel is engem, bemegyek és nézzen bele a fejembe aki épp ott van.

Nincsenek megjegyzések: