szerda, november 19, 2008

western matches

kaptam egy levelet egy régi longo mai elvtársnőtől félig angolul félig franciául. 2010ig elleszek mire dekódolom. remélem megvárja a választ.

ma volt a délutánja annak, hogy munka után egyből a kanapéra vessem magam és 2,5 óra szundikát engedélyezzek.

sajnos ez azzal is jár, hogy most, hogy felébredtem nem tudok kezdeni magammal semmit. nem unatkozom, hanem furán érzem magam a bőrömben.

tegnap a benzinkútnál vettem cigit és mindenhol meggyulladó gyufát adtak mellé. imádom az ilyen kis hülyeségeket. a fél lakás már foszfor csíkoktól zebrálik.

tegnap viktornál töltöttem az estét, youtube partyt volt. rákattantunk a primal scream videókra. találtunk3-at amitől a libidómat a MIR űrállomás ablakából látták supernovaként elsuhanni.
nem linkelem be őket. legyen titok mitől akad ki a barométer.

összepakoltam az üres üvegeket. kurva jó. végre lesz miből felújítanom a lakást. :P

most pedig bevetem magam a zuhany alá. bár lenne egy kádam. sose jönnék ki abból.

Nincsenek megjegyzések: