hétfő, november 17, 2008

a következő kanyarnál fordulj balra... vagy jobbra

007
elhatalmasadott rajtam az ügynök küldetéseinek követése. tegnap éjjel 3ig izgultam azon, hogy hogyan menti meg lady passziánszt. meg is volt az eredménye, úgy elkéstem melóból, mint a pinty. vajh' mi a fasz lehet egy pinty munkája?

dorkát láttam vendégül pár perce. ismerem a tyúkot már hosszú évek óta és rengeteg kellemes emlék fűződik ehhez a viszonyhoz. apró dolgok, emberi dolgok.

péntekre kinéztem magamnak egy partyt a merlinben. nincs több itthon üldögélés és rehab.

számot kell adnom magamnak arról, hogy milyen kapcsolatokat alakítottam ki recently és mi az amit érdemes ebből fenttartani. nyilt titok, hogy nem kezelem jól a kapcsolataimat. sőt, ahogy kapcsolattá válik elegem lesz az egészből. nem mintha legszivesebben egy barlangban tölteném az életem, míg társaságom egyedül a nature és a kövezetre vérrel felfirkált gondolatok.

ti kijöttök az ősökkel? példát mutatnak nektek? olyat amit követni érdemes? én nem tom kit kellene követnem. nagyszüleimet nem ismertem meg az évek során ebből a szempontból. apám története nem hiszem, hogy olyan, amit el kellene játszanom.

anyám is bekanyarodott egy olyan utcába, ahova nem követném.

úgy látszik nekem kell rájönnöm. rá is fogok. töröm a kókuszkámat.

úgy látom, hogy a párkapcsolatokban keresik az emberek az egyensúlyt. minden rendben van, ha van akivel meg lehet osztani, elmesélni, elsírni. hmmm... ezen a vonalon kellene elindulni? hmmm...

bazz amióta van itthon net minden kreativitásom elszívja a chat

nem jövök rá, hogy mi ez a nagy fészekrakás és násztánc amerre a szem ellát. miért reprodukálják magukat a barátaim? ha ez az út amit követnem kell, akkor sürgősen gps-t kell cserélnem, mert bevitt az erdőbe.

és mivan akkor ha atti egy land rover-rel vág új ösvényeket? hol fogy majd ki a tank? hát ezt kurvára nem értem.

2 megjegyzés:

Teréz Koncz írta...

Van egy véleményem, de szerencsére ilyen dolgokban nem én döntök.

Lehet, hogy neked tényleg nem kéne reprodukálnod magad. Ez nem sértés és nincs benne negatív szándék. De ilyen világképet jobb, ha nem adsz át egy gyereknek. Még legalábbis.

Névtelen írta...

"úgy látom, hogy a párkapcsolatokban keresik az emberek az egyensúlyt"

azt tapasztaltam, hogy a megértéstől, a szinkronitástól remélik az emberek az egyensúlyt.

előfordul, hogy a párkapcsolatokban találják meg az emberek ezt az egyensúlyt.