vasárnap, november 30, 2008

early in the morning

tegnap elhoztuk a kanapét. egy 3 részes szett, fehér műbőr, erősen megrepedezve. milyen dupla gondol van a műbőr szóban. az első részével azonnal le is tagadod a második felét. műbőr. gondolom így jobban eladható.

átrendeztük a lakást viktorral, átjött öcskös. chilleztünk pár órát belemélyedve az új szerzeményekbe.

este lipi és emese is átjött, viktor ismét és catanoztunk. aljas fondorlattal megnyertem a játékot, de mosolyom hamar lehervadt, mert már a második cataflam is elvesztette az erejét, újra átengedve a terepet a fájdalomnak. barátaim haza is mentek videózni.

nem akartam bevenni egy harmadikat, erős az a cucc, nem is orvos írta fel, csak a szekrényben találtam viktornál. elindítottam a full metal jacket-et és igyekeztem elaludni. esélyem semmi nem volt. felbasztam az agyam, nem igaz h itt a megváltás karnyújtásnyira és én meg nem használom. benyomtam a harmadikat. csak addigra már kicsit ráparáztam. forróság öntött el. letekertem a fűtést. levettem a zoknit, mackónadrágot, pulóvert. félig takaróztam csak be és forgolódtam. elaludtam. 2 óra múlva ébredtem arra, hogy menten megfagyok. a póló ami rajtam maradt csurom izzadság volt. azonnal lekaptam magamról és kiszedtem egy másikat a szekrényből. fájdalom már nem gyötört, így vissza is másztam aludni. most reggel hatkor ébredtem fel újra, ugyanaz történt, pólóból csavarni lehet a vizet.

itt tartok most. hétfőn elmegyek a dokihoz. erre nem volt példa az elmúlt 4 évben.

az új belga koncert lemezt hallgatom, de egyre inkább a rapülőkre hasonlít. csak mocskosabb... de a közönségen hallatszik, hogy imádják hangosan azt kiabálni, hogy "kapjátok be a faszomat, de tényleg..."

4 megjegyzés:

Teréz Koncz írta...

Vigyázz magadra, alacsonyan szállnak mostanában.

Névtelen írta...

"tanulni, tanulni, tanulni!" (Lenin) :P

Szuper65 írta...

most épp melyik leckét kellene átvennem?

mert nem tom összekapcsolni itthoni kálváriámat tudatlanságommal.

bocs lassabban jár az agyam... szóval?

Névtelen írta...

rendben vagy te nagyon is, csak...

ááá, majd máskor... (ha lesz máskor)...

aláírás(!) :DDD

955