csütörtök, november 27, 2008

bloom

el vok hervadva. már tegnap este is bennem volt a kór, mert csak ültem bágyadtab a gép előtt, nem volt kedvem se játszani se chatelni, de még zenét hallgatni sem. nem is dagonyáztam tovább az önsajnálatban, hanem felmásztam a galériára és aludni próbáltam. hajnali 4ig még ment is, amikor is arra ébredtem, hogy nem bírok nyelni. torkom bedagadt és lüktetett. forgolódtam pár órát, majd bejöttem melózni.

itt örömhír fogadott egy boríték belsejében. gázművek berágott és közölte h nagyon boldoggá tenné ha utalnék 46 eft-ot. nem is láttam még annyi pénzt egyben. felhívtam őket h kisírjak egy részletfizetést, de süket fülekre talált jajjszavam. ezt most egyben kell nekik, különben jön a bácsi overálban és kikötözi a meleget a lakásból. szabi megszánt és kisegített, ami remek, és újból el vagyok kárhoztattva financiálisan. és mindez miért? mert tomi öcskös ki tavaly télen ott lakozott nem fizette be a számlákat. :(
extraplusz jó, hogy hnap van a szülinapja és gondolo csak fel kellene köszöntenem, de mostani hangulatomban inkább lehordanám a sárga földig amiért ilyen csúnyán elbánt velem.

ezek vannak most.

pannot is lecseréltem t-mobile-ra. felbosszantottak. múlt hónapban megvágtak 7 ronggyal, visszakötési költség címen, majd ebben a hónapban újra kiszámlázták. kérdeztem a corp slave-től, hogy ezt meg hogy? közölte h ne aggódjak, fizessem be, majd levonják a hívásköltségeimből. és ha tegyük fel nekem nincs 7 e ft-om csak úgy adakozni? brrrrrrrrrrrrrrrrr... kurva anyagi lét. vissza is megyek a kommunába. ott nincs ilyen szarság. nem járnak az emberek dagobert bácsi dollár szemekkel.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

"kurva anyagi lét. vissza is megyek a kommunába. ott nincs ilyen szarság."

ott csupa szívjóságból(!) megengedik, hogy kosztért, kvártélyért zombiként lehessen tengődni.

mikor is élt az ember olyan időket, mikor a manna csak úgy az ölébe hullott? megvan! ...akkor holnaptól vissza a paradicsomba?!

csak a hát feszüljön vagy a gerinc is? mennyire? le kell tudni hajolni azért a kesztyűért?

szar dolog, hogy a felnőtteknek ki kell találniuk magukat, ráadásul a tehetségeseknek a sablon-séma KEVÉS

Szuper65 írta...

ez azért erős, főleg olyantól, aki gyanítom egy percet sem élt ott.

a fogyasztás rabjává válni, az nem zombilét, mi? a túlélésre játszani minden hónapban, meg abban mérni a sikerünket, hogy hány lóerős az autónk az express yourself, ha?

milyen manna kell hogy hulljon? creditek? amiket majd beváltok a cba-ban, ha "ételre" van szükségem. ami aztán tele van rendkívül egészséges anyagokkal, de nem kell aggódni, mert ha még maradt egy kis pénz, akkor a másik sarkon ott a patika, ahol majd kikúrálod. persze van benne kockázat és mellékhatás, de megintcsak ne aggódj, mert van chemicalia arra is. körbe körbe.

a kesztyűs dolgot nem értem, de tudjuk be annak, h betegen fekszem itthon.

az h ki kell találnunk magunk az igaz, de azért nem árt ha tovább látunk az orrunknál és nem puffogtatunk ostobaságokat.

Teréz Koncz írta...

szerintem mindketten jó fejek vagytok. :)

Névtelen írta...

csak ez a két alternatíva létezne? választunk közűlük és kész, sínen is vagyunk? úgy van ez megrendezve szerintem, hogy hálistennek küszködni kell...

a kesztyűs hasonlat azt jelenti hogy a kihívásokat szerintem el kell fogadni... úgy van ez a SAJÁT úttal, hogy kerestetik, egyszercsak megtaláltatik; a két ügy között nem mindig őszinte a mosoly, de ha jól csináltuk, utólag valamiért minden 'belefér'...

más: gyógyulj meg, hamar :)

Névtelen írta...

jah' kösz :)