hétfő, november 03, 2008

wet shirt

amióta tündi nyakon öntött egy fél pohár sörrel a partyn, azóta köhögök, krákogok, kettőslátok és pusztultatik. úgyhogy érezd magad szarul gonosz boszorka, amiért rámküldted a kaszás kisöccsét ezzel a fene tbc-vel.

egyébként majd ki csattanok... de inkább még várok vele kicsit.

a kommunán gondolkozom. nem váltottam velük szót vagy levelet, amióta eljöttem. vissza nem vágyom, de érdekel mi minden történt. asszem összeszedem magam és írok pár sort paulának.

egy tonna dolgot kellene vásárolnom otthonra. kifogytam a kemikáliákból, híjján vagyok minden élelmiszernek és tehenem is elapadt, nincs tejem se. mivel reggel csodás ködre ébredtem, amiben muszáj volt sétálnom nagyot, így szinte semmi sem akadályoz meg abban, hogy bemenjek a boltba és hazacipeljem a felét.

rendeltem 3 db lemezt még 4 héttel ezelőtt. megjött eddig egy. bélyeget kellene gyűjtenem, abból sokkal több van és könnyebb hozzájutni. vagy csekkeket. bár azok mindig ugyanolyan sárgák, de a legváltozatosabb számokat tudják ráírni.

ma teát fogok inni. ez nálam esemény. csak a legritkább esetben fordulhat elő. elképzelésem sincs hogy mit lehet szeretni benne.

Nincsenek megjegyzések: